Kako sve izgleda u primeni, prateći knjigu grafičkih standarda, možete pogledati ovde. Ukoliko vam je potrebna naša podrška u postavci vizualenog identiteta za vaš brend – kontaktirajte nas!
Edukativni Coca-Cola HBC video: Potrošači su na prvom mestu
Na kraju, došli smo do 3-minutnog videa koji možete pogledati ovde, a za koji smo sigurni da će biti koristan i edukativan kako za zaposlene, tako i za kupce i potrošače.
Ukoliko je i vama potrebno kreativno rešenje putem koga biste želeli da pojasnite određeni proces, ili približite zaposlenima, korisnicima ili potencijalnim klijentima različite teme – budite slobodni da nas kontaktirate!
Ukoliko se i sami nalazite u situaciji da želite da poboljšate prodaju svojih proizvoda ili usluga, razmislite o pokretanju kampanje za generisanje lidova. Mi smo tu da porazgovaramo sa vama o izazovima i predložimo strategiju njihovog prevazilaženja – kontaktirajte nas!
Saradnju sa Zesiumom nastavljamo, a ukoliko se i vi prepoznajete u njihovoj situaciji, biće nam drago da zajedno radimo na employer brandingu – kontaktirajte nas!
OVDE možete pogledati ključne elemente knjige grafičkih standarda, a OVDE i primere kreiranih sadržaja za uWeed brend.
Osveženje vizuelnog identiteta za uWeed prepoznala je i stručna zajednica, budući da je nagrađen kao Gold winner 2022 na međunarodnom takmičenju MarCom Awards u kategoriji Brand refresh – kao i u okviru Web Excellence Awards za 2022. godinu, među više od 1.200 radova iz 39 zemalja sveta.
Ukoliko je i vama potrebna podrška u kreiranju vizuelnog identiteta brenda ili rebrending – kontaktirajte nas!
U nastavku možete pogledati kako je izgledao TikTok izazov koji su postavili influenseri Sergej Pajić, Jenni Martin i Andrija Jo, kao i jedan od duet videa.
Ovo je priča o mladima Novog Sada. Naš cilj je bio da od njih napravimo ambasadore Novog Sada kao Omladinske prestonice Evrope za 2019. godinu. Da mladi ljudi budu inicijatori pozitivnih, kreativnih i inovativnih promena.
Zato smo u septembru 2018. postavili pitanje: “Čime ti bojiš grad?”. Odgovor na njega dobili smo upravo od njih. Pružili smo im priliku da se izraze i pokažu svoju kreativnost. Od mladih iz kraja napravili smo zvezde kvarta, ta energija se prelila i na čitav grad.
Našom kampanjom postigli smo veću vidljivost OPENS-a kao organizacije koja stvari vidi drugačije. Podržali smo mlade, njihov talenat i strast, i zajedno sa njima obojili grad energijom i otvorili svetu vrata u Novi Sad u 2019. godini!
Više od 10 članova tima agencije Homepage i zaposlenih u SAM-u bilo je uključeno u realizaciju ovog prenosa kroz različite segmente – kreativu, tehniku, organizaciju, komunikaciju, a sve kako bi nešto što je bazično kao Facebook live, u finalnoj izvedbi dobilo izgled i karakter najboljih direktnih TV prenosa. Zahvaljujući izuzetnoj posvećenosti svih uključenih još jednom su podignuti standardi rada agencije Homepage.
Mnoge kompanije u Srbiji pokušavaju da privuku mlade, ambiciozne ljude kao svoje buduće zaposlene. Istovremeno, ne postoji mnogo primera kampanja brendiranja poslodavaca koje u fokus stavljaju studente, kako bi postali prvi izbor za zaposlenje kada mladi ljudi započnu svoju profesionalnu karijeru. Tim povodom sprovedena je kampanja “Ove jeseni indeks je moj pasoš” koja je mladim ljudima omogućila da se izraze i kreiraju sadržaj, koristeći ključne vrednosti koje kompanija Filip Moris u Srbiji neguje. 20 najkreativnijih studenata je otputovalo u Bolonju, najstariji univerzitetski centar i sedište jedne od najmodernijih Filip Moris fabrika. Na taj način studenti su dobili priliku da vide Univerzitet i saznali više o najnovijim trendovima u industriji i biznisu, kako bi sutra započeli karijeru potpuno svesni neophodnosti konstantne transformacije i prilagođavanja. Istovremeno, kompanija je dobila svoje ambasadore koje će je među svojim prijateljima preporučivati i dalje promovisati.
Za kompaniju Tarkett osmislili smo i realizovali CSR kampanju koja uspela da motiviše lokalne zajednice da se udruže i aktiviraju sa ciljem poboljšanje uslova rada u školama i vrtićima. Osmišljen je jednostavan izazov u kome su učesnici rezultate svog angažovanja delili na platformi kampanje. U promociji su korišćeni digitalni kanali uključujući influence i email marketing, kao i zasluženi mediji podstaknuti angažovanjem zajednice
Za prezentaciju novog asortimana proizvoda ključnim klijentima, kreirali smo virtuelno putovanje kroz fabriku Keramike Kanjiža. Prisutni su bili oduševljeni mogućnošću da zavire u pogone i upoznaju proizvodne procese. Omogućeno im je da na kompletan i autentičan način dožive duh i način rada Keramike Kanjiža i tako se dodatno emotivno povežu sa brendom kome dugo veruju i poslovno sarađuju sa njim.
U cilju da mladima približimo mogućnost razvoja karijere u prodajnom sektoru kompanije Coca-Cola HBC, osmišljena je i realizovana aktivacija „Trag u boci, prodaja u Koci”. U okviru Studentskog grada, postavljen je jedinstveni escape room gde se više od 300 studenata takmičilo u rešavanju izazova. Projekat se snažno oslanjao na online komunikaciju i nove digitalne tehnologije uključujući i AR.
Uviđajući ozbiljnost problema nezaposlenosti u zemlji i regionu, Coca-Cola HBC Srbija pokreće projekat Coca-Cola podrška mladima. Program integriše različite offline i online kanale komunikacije sa ciljem da mladima učini dostupnim znanja i veštine koje će im povećati šanse za zaposlenje. Kroz inovativne formate edukacije i online platformu, preko 1.600 mladih podstaknuto je na interakciju i unapređenje svojih znanja.
Efikasniju borbu protiv velikog društvenog problema, porodičnog nasilja, sprečavali su nedostaci u postojećim zakonskim rešenjima. Od dana usvajanja novog Zakona o sprečavanju nasilja u porodici, u integrisanoj kampanji su korišćeni PR, digitalni, BTL i advertajzing alati. Njihovom kreativnom primenom javnost je informisana i upoznata sa odredbama novog zakona, a efekti njegove primene su značajni.
Kako bi na pitak način komunicirali poslovanje kompanije Victoria Group, razvili smo AgrobizNiz. Koristili smo „Match 3” mehanizam koji podrazumeva spajanje najmanje tri ista simbola u atraktivnom brendiranom okruženju. Izabrani su simboli i dizajnirani odgovarajući piktogrami koji vizuelno predstavljaju delatnost kompanije, a korisnici su se takmičili ko će preći što više nivoa.
U skladu sa dobrom praksom korišćenja digitalnih kanala koju kompanija Avon neguje, osmislili smo i kreirali jedinstveni online Hub. Ova lokacija objedinila je sve elemente uspešne digitalne komunikacije – informisanje, motivisanje, engagement, podsticanje prodaje, nagradnu aktivaciju i generisanje lidova. Hub se kontinuirano koristi kao sopstveni, snažan kanal komunikacije za promociju novih proizvoda.
Softver, koji smo originalno razvili, omogućavao je prikupljanje i filtriranje objava sa Instagrama i Twittera, njihov odabir i automatsko kreiranje brendiranih objava u unapred dizajniranim formama, radi prikazivanja na digitalnim LED displejima širom Srbije. Pogledajte kako i šta on može da uradi i kako smo ovu inovaciju primenili u kampanji #MojaSrbija Turističke organizacije Srbije 2016. godine.
Međunarodni festival viteštva „Despot Stefan Lazarević”, održan je avgusta 2015. godine u manastiru Manasija. Posetiocima je predstavljena srednjovekovna kultura i značaj tog perioda. Da bismo im približili manastir i to vreme, napravili smo Augmented Reality aplikaciju koja omogućava sadržajima iz stvarnog sveta da se kombinovano sa multimedijom objedinjeni prikažu na mobilnom telefonu ili tabletu.
U leto 2014. godine pobedili smo na pitch-u ETC-a (Evropska turistička komisija, deo EU administracije koji se bavi promocijom turizma u Evropi). Zadatak je bio da promovišemo „backpacking” obilaske evropskih gradova mladima iz SAD, Kanade i Brazila. Naš jedinstveni koncept prikazivanja destinacija kroz sadržaje sa društvenih mreža nastale na njima doneo nam je pobedu. Pogledajte kako je to izgledalo.
Cilj ovog nagrađivanog događaja bilo je prezenovanje primene mogućnosti digitalnih tehnologija u marketingu, kroz promo aktivnost. Tim povodom okupili smo uticajne pojedince iz oblasti digitalnih medija, marketinga i komunikacija, novinare, influensere i VIP ličnosti i dali im priliku da dožive mogućnosti digitalnog marketinga kojim agencija raspolaže. Pogledajte kako je bilo u Klubu Reset
Zamesili smo za vas različite kolačiće kako biste se na našem sajtu osećali kao kod kuće, a mi bili još bolji domaćini i unapređivali vaše iskustvo kad nam dođete u goste. Ukoliko želite da nastavite svoj boravak na ovom sajtu, razumećemo da prihvatate naše Uslove korišćenja i Politiku privatnosti.