sr
Projekat

GIF stikeri i mehaničari – istina i izazov

Klijent

Valvoline

Brif

Valvoline svake godine tokom marta obeležava Mesec mehaničara, koji predstavljaju najznačajnije partnere ovog brenda. Kampanja se realizuje na društvenim mrežama, sa fokusom na Facebook stranicu Valvoline Europe, i podrazumeva kreiranje sadržaja prilagođenog ovoj ciljnoj grupi, kao i nagradnu aktivaciju. Ove godine, klijent je izrazio želju da deo kampanje budu i GIF stikeri. Fokus bi bila tema same kampanje, dok bi jedan deo bio prilagođen promociji vrednosti samog brenda.

Rešenje

Iako je Mesec mehaničara kampanja koja se sprovodi svake godine, ove 2021. godine odlučili smo da sadržaj gradimo oko zahvalnosti mehaničarima koji su nastavili da pokreću svet i tokom izazovnih vremena tokom pandemije virusa COVID-19. Osim toga, komunikaciju smo fokusirali na njihovu posvećenost i ekspertizu, ali i iskoristili priliku da se zahvalimo svim ženama koje se bave mehaničarskim poslom – u vidu posebne objave na internacionalni Dan žena.

Redovan sadržaj nadogradili smo nagradnom aktivacijom #PoweredByMechanics za koju su mehaničari fotografisali alat po svom izboru ne bi li njime formirali slovo V, ali i naglasili koji je njihovo najznačajnije sredstvo za rad i to podelili sa zajednicom kroz komentar ispod objave. Na ovaj način smo naglasili povezanost mehaničara sa Valvoline brendom. Tri najkreativnije fotografije nagradili smo kutijama za alat.

Kampanju smo zaokružuli setom GIF stikera za tržište Evrope, pri čemu je bilo izuzetno važno da one budu univerzalne za sve mehaničare, nezavisno od države iz koje dolaze. Zbog toga smo kreirali poruke koje prenose svakodnevnicu mehaničarskog posla, ali i one koje prenose vrednosti brenda, tradiciju i poverenje koje Valvoline brend uživa među svojim korisnicima – i dali ih na korišćenje zajednici putem dve Facebook objave.

Rezultat

Iako je kampanja bila usmerena na specifičnu nišu, zabeležili smo veoma pozitivne reakcije na sadržaj i nagradnu aktivaciju. Veliki uspeh postigli su GIF stikeri, koji su samo tokom prvih mesec dana imali više od 500 hiljada pregleda, dok je taj broj premašio 4 miliona pregleda nakon drugog meseca – nastavlja da raste, što potvrđuje da je njihov sadržaj na pravi način rezonovao sa ciljnom grupom širom Evrope.

Više o projektu možete pogledati OVDE.

back