sr
Projekat

Projekat Coca-Cola podrška mladima nagrađen prestižnim priznanjem Đorđe Vajfert

Klijent

Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora

Brif

Coca-Cola podrška mladima deo je globalne društveno-odgovorne inicijative Coca-Cola Hellenic grupe koja je nastala sa krajnjim ciljem: Osnaživanje ukupno million mladih u zajednicama u kojima kompanija posluje.

Uviđajući ozbiljnost problema nezaposlenosti u zemlji i regionu, nacionalni projekat integriše različite offline i online kanale komunikacije sa ciljem da mladima učini dostupnim znanja i veštine koje će im povećati šanse za zaposlenje.

U periodu pre pandemije, koncept programa zasnivao se na offline radionicama koje su se odvijale u gradovima širom Srbije. Pored toga, KPIs u tom periodu bili su znatno niži, te uspešnost programa nije bila upitna - uz pomoć smart promocije na društvenim mrežama, efikasno je osvajan željeni target.

Međutim, kako se uslovi realizacije menjaju pod uticajem pandemije, a nakon iste usledilo je i povećanje godišnjeg KPIs projekta - bilo je neophodno ustaliti novi hibridni koncept edukativnog događaja koji bi zadovoljio CSR ambicije projekta, ali i postavljene targete na nivou Hellenic globala.

Godišnji KPI projekta u 2022. se bazirao na 2000 mladih, od 18 do 30 godina, koji su odslušali bar 2 sata edukacija ključnih za profesionalni razvoj.

Rešenje

Kao osnovno rešenje, u periodu pandemije program smo izmestili u online prostor iz preventivnih razloga. Putem adekvatno odabrane streaming platforme, brendirane i tehnički adaptirane za potrebe projekta, celokupan projekat je zadobio digitalni karakter uz apsolutno zadržavanje kvaliteta edukativnog programa.

 Nakon završetka pandemije, Coca-Cola podrška mladima ostaje primarno u digitalnom prostoru – iz sledećih razloga: 

– značajniji impakt programa na mlade,
– mogućnost prisustva većeg broja mladih / zajednice na edukacijama bez geografske prepreke,
– efikasno ostvarivanje KPIs projekta uz aktivnu podršku smart promocije

U periodu nakon pandemije, rešenje smo nadogradili hibridnim konceptom – kada su se kroz relevantna partnerstva sa organizacijama za mlade organizovale i offline konferencije. 

Svaka konferencija se sastojala iz ekspertske edukacije iz domena biznis ili soft skills-a, kao i predavanja koje se zasnivalo na primeru dobre prakse, odnosno lične priče o karijernom uspehu mlade osobe. Tako su prethodne godine predavanja  držali eksperti poput Vesne Kostić, psihologa Dejana Živkovića  kao i izuzetno uspešni mladi influenseri poput Tamare Ćosić, Teodore Miljković i Daria Kesegija. 

Ovaj unapređeni koncept je postao pobednički u 2022. godini, kada je  projekat Podrška mladima osvojio prestižnu nacionalnu nagradu Đorđe Vajfert za društveno-odgovorno poslovanje! 

Tokom 2022.,  pored 4 online događaja, od kojih je poslednji imao regionalni karakter i uspeh, održana su i 3 offline edukativna eventa. Ovakav pobednički, integralni koncept nastavlja da se realizuje i osnažuje mlade i u 2023. godini.

Rezultat

Ponosni smo zbog ostvarivanja sledećih rezultata. Tokom 2022. godine ukupan broj osnaženih mladih na teritoriji Srbije i Crne Gore je 3.658. Broj mentora (predavača) na projektu, koji su delili svoja profesionalna znanja i iskusvta je 24. Broj partnerskih organizacija sa kojima smo zajedno realizovali offline edukacije je 6.

Naročita vrednost projekta, koja ostaje i nakon realizacije online i offline edukacija, ogleda se u više od 50 sati edukativnih video materijala projekta Coca-Cola podrška mladima besplatno dostupnim mladima na online platformi.

U 2023. nastavljamo da pratimo digitalne trendove kojima unapređujemo projekat kao verna partnerska podrška našem dugogodišnjem klijentu, Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

 

back