sr
Projekat

PODCAST AWARENESS KAMPANJA

Klijent

Salveo - isla® pastile

Brif

Brend isla® u svojoj ponudi ima spektar proizvoda koji su namenjeni veoma širokoj ciljnoj grupi, stoga je bilo potrebno da se u okviru awareness kampanje oglašava na različitim kanalima komunikacije. Predlog klijenta bio je sponzorstvo podcast-a, kako bismo dospeli do što većeg broja ljudi različitih interesovanja i starosnih grupa.

Rešenje

Kao odgovor na brif predložili smo saradnju sa Agelast i Pojačalo podcast-om. Pored toga što su u pitanju trenutno dva najaktuelnija podcasta, predložili smo ih zbog razlike u temama kojima se bave. To nam je omogućilo da poruku prenesemo ne samo velikom broju ljudi, već i različitim ciljnim grupama, imajući u vidu da se Agelast podcast bavi raznim društvenim i kulturnim temama, dok je Pojačalo podcast orijentisan ka preduzetništvu. Saradnju smo videli kroz sponzorisanje dve epizode ovih podcast-a, gde su autori, odnosno voditelji, na početku epizode pomenuli isla® pastile kao sponzora i kratko ga predstavili svojoj publici.

Vidljivost brenda takođe se ostvarivala i kroz product placement u samoj scenografiji tokom epizoda prikazanih na video platformama, među kojima se izdvaja YouTube. Imajući u vidu da veliki deo publike podcast prati i putem audio platformi, voditelji su predstavljali sponzore epizode u prvim minutima, kada je i broj slušalaca najveći. Još jedan razlog zbog kojeg smo saradnju sa podcast-ima videli kao dobro rešenje za predstavljanje široj ciljnoj grupi jeste i činjenica da konkretna namena proizvoda ne mora biti nužno povezana sa temom epizode, ali i dalje možemo preneti konkretnu poruku i proširiti svest o brendu. Važno je naglasiti da brend koji je sponzor epizode, zbog same prirode ovog formata ne utiče na koncept emisije, već se prirodno uklapa kada se za to kaže prilika u toku razgovora, za šta je bilo prostora i u ovom slučaju.

Epizode u kojima smo realizovali saradnju objavljene su na video i audio platformama tokom drugog dela januara i početkom februara. Pored toga, autori su podelili svoje iskustvo sa isla® pastilama i kroz kratak niz Instagram story-a, gde su ujedno pozvali pratioce da pogledaju epozode podcast-a i proširili svest o brendu i među publikom na Instagramu.

Rezultat

Podcast epizode koje su realizovane u saradnji sa brednom isla® trenutno na YouTube-u imaju ukupno 360 hiljada pregleda, dok broj slušanja na audio platformama iznosi gotovo 40 hiljada. Zahvaljujući zanimljivim temama pojedinačnih epizoda, uspeli smo da na ovaj način približimo i predstavimo brend klijenta širokoj ciljnoj grupi, koja prati ovaj moderan format, i tako postignemo cilj kapmanje. U nastavku možete pogledati sve četiri podcast epizode:

Agelast Podcast 060: Stefan Milenković;

Agelast Podcast 061: Ivan Jović – Ikac;

Pojačalo Isla specijal EP 1: Šta su komunikacijske veštine i kako ih unaprediti; 

Pojačalo Isla specijal EP 2: Kako postati bolji govornik.

back