Projekat

Promocija laserske operacije vena

Klijent

Klinika Varis

Brif

Klinika Varis obratila nam se sa željom da promoviše uslugu leserske operacije vena. Imajući u vidu da klinika poseduje stručnost, znanje, najsavremenju opremu i konkurentne cene, bilo je potrebno pronaći pravi način da se ove prednosti predstave ciljnoj grupi. Krajnji cilj kojim će se uspeh meriti je povećanje broja prodatih operacija.

Rešenje

Kao prvi korak, istražili smo tržišni potencijal i najbolje primere prakse u okviru industrije. Potom smo analizirali karakteristike i potrebe ciljne grupe. Dobijene zaključke, ukrstili smo sa trendovima digitalne komunikacije i kao rezultat kreirali kampanju koja je kombinovala nekoliko elemenata, usko fokusiranih na prodaju usluge i visok ROI.
Kao centar online komunikacije kreirana je posebna stranica (landing page) na kojoj je usluga prikazana na način blizak ciljnoj grupi.
Istovremeno, pokrenuta je promocija na društvenim mrežama gde smo koristili napredne opcije targetiranja kao što su lookalike audience i remarketing. Za Google oglašavanje uradili smo istraživanje i optimizaciju ključnih reči, kao i banere koji su plasirani na relevantnim sajtovima.

Rezultat

Rezultat je očigledan i jasno merljiv - povećano je interesovanje za uslugu laserske operacije vena, dok je skok prodaje usluge čak 175% u odnosu na prethodni period. Precizne opcije targetiranja i adekvatno preneta poruka, dovele su do visokog stepena konverzije.