sr
Projekat

Letnja šema ili duge staze – regrutacija kandidata u ugostiteljstvu

Klijent

CRG - Creative restaurants group

Brif

Nekoliko godina unazad ugostiteljska industrija se suočava sa nedostatkom radne snage, posebno tokom letnjih meseci. Creative restaurants group (CRG), organizacija koja je osnovala omiljene ugostiteljske objekte u Novom Sadu poput Lofta i Crne Ovce, našla se pred istim izazovom. Pored sezonske potrebe za većim brojem zaposlenih, grupacija je povećala i obim poslovanja, pa je time izazov bio još veći.

Creative Restaurants Group okuplja više brendova i ugostiteljskih objekata, a prepoznata je i po ulaganju u razvoj svojih zaposlenih. Tako rad u grupaciji pored sezonskog posla, pruža i veliki prostor za profesionalni rast i razvoj karijere u ugostiteljstvu.

Zadatak agencije, bio je da kroz jednu kampanju, mladima komunicira obe opcije.

Rešenje

Analizom uvida iz različitih izvora, kao i razgovorom o iskustvima i očekivanjima klijenta, rešili smo da kreiramo kampanju koja će na iskren i jednostavan način komuncirati ciljnim grupama mogućnosti koje CRG pruža. 

Targetirali smo mlade koji tokom leta žele da borave i rade u gradu, studente ili one kojima je cilj da zarade za putovanje, školovanje, džeparac… Takođe, targetirali smo mlade koji su u fazi života kada se odlučuju na promene poput samostalnog života,  potrage za prvim poslom ili čak preseljenja u drugi grad gde CRG obezbeđuje podršku u prvim mesecima preseljenja. 

Želeli smo da prenesemo poruku da je sasvim u redu da mladi u CRG rade sezonski, tokom leta, ali i da je to odlično mesto za dalji rast i razvoj karijere u ugostiteljstvu, ukoliko se u tome prepoznaju. 

Više lokacija u gradu, dve mogućnosti za rad, jedna kampanja. Imajući u vidu sve to, uz period godine i životni stil grupe kojoj se obraćamo, osmislili smo koncept: 

Letnja šema ili duge staze 

Ovaj koncept pokazao se kao osveženje u digitalnom ekosistemu i privukao je pažnju publike. Ipak, privući pažnju je tek početak, a jasno preneti poruku je jednako važan korak koji određuje uspeh kampanje. Iako nesvakidašnji, ovaj oglas za posao imao je vizuelne elemente koji jasno govore o čemu je reč i pozivaju na akciju. 

Letnja šema ili duge staze, jasno i jezikom mladih predstavlja obe mogućnosti – sezonski rad tokom letnjih meseci, jednako kao i opciju za ostanak posle leta i dalji razvoj karijere u ugostiteljstvu.  

Centralno mesto kampanje kampanje bila je web stranica na koju su oglasi vodili i koja je detaljnije komunicirala sve benefite zaposlenja, uz jednostavan način prijave za posao. 

Svi elementi komunikacije kreirani su tako da su u skladu sa krovnim brendom – Creative Restaurants Group. Počev od tona komunikacije koji je usklađen kako sa brendom, tako i sa publikom, do brend identiteta, na način da sve zajedno funkcioniše skladno i pored posla, promoviše sam brend grupacije na način koji rezonuje sa publikom. 

 

Rezultat

Tokom mesec dana trajanja kampanje kroz različite kanalne komunikacije, oglas je došao do preko 200.000 korisnika, a preko 3.000 potencijalnih kandidata posetilo je web stranicu. Ovo je rezultiralo značajno većim brojem prijava pristiglih upravo od mladih ljudi koji su bili spremni da započnu karijeru u ugostiteljstvu, ili su želeli posao preko leta. 

Time je prvobitni izazov pred kojim se klijent našao rešen, a sama grupacija dodatno je ojačala svoj brend poslodavca. 

Novi zaposleni koji su pokazali najveću volju za razvojem, podržani su od strane poslodavca i pružena im je prilika za rad i razvoj na duge staze. Oni koji su došli zbog sezonskog posla, dobili su svoju letnju šemu i ispunili svoje ciljeve, baš kao i naša kampanja. 

Ukoliko ste i sami pred izazovom i niste sigurni kako da se pozicionirate kao poslodavac i privučete adekvatne kandidate, javite nam se. Mi smo uvek tu… za letnje šeme ili duge staze 😀

back