sr
Projekat

ONLINE EVENT COCA-COLA PODRŠKA MLADIMA 2021.

Klijent

Coca-Cola HBC Srbija

Brif

Nacionalni program Coca-Cola podrška mladima organizuje se već pet godina i ima za cilj da pomogne mladima od 18 do 30 godina na putu ličnog i profesionalnog razvoja. Polaznici su imali priliku da unaprede lične veštine i steknu znanja koja će im pomoći u potrazi za poslom. U okolnostima i dalje aktuelne pandemije korona virusa, bilo je neophodno da se i tokom 2021. godine program sprovodi isključivo online.

Rešenje

Program smo realizovali kroz nekoliko edukativnih celina sa fokusom na mentorske razgovore i prvi Coca-Cola podrška mladima master class.
Predložili smo online edukacije u saradnji sa mentorima – tzv. Mentorske razgovore. Učešće su uzeli vrhunski stručnjaci i dokazani profesionalci iz različitih kompanija i podelili svoja iskustva i savete za karijerno usavršavanje. Svaki mentorski razgovor sadržao je i Q&A segment, u kom su predavači odgovarali na pitanja učesnika. Mentorski razgovori organizovani su u studiju čime se značajno doprinelo kvalitetu realizovanog sadržaja.

Prvi master class – online event, realizovan je uživo u studiju naše agencije, a tema je bila osnaživanje novih generacija za poslove budućnosti. Ovaj online događaj smo realizovali putem Webinar Jam platforme, zahvaljujući uslovima studijskog rada i benefitima platforme, postignut je visok nivo produkcijskog kvaliteta. Dodavanje uvodnih i završnih džinglova, te editovanjem pozadine (osmišljanje “green screen” ekrana u skladu sa vizuelnim identitetom projekta) i Q&A segmenta tokom live prenosa, kao i monitoring sesija, doprineli su kvalitetu realizovanog sadržaja.

Informaciju o edukacijama, konceptu i pozivu na učešće realizovali smo uz podršku SMART promocije na društvenim mrežama Facebook i Instagram, kao i kroz aktivnu Google kampanju.
Na ovaj način smo, uprkos nezahvalnoj epidemiološkoj situaciji, uspešno okupili značajan broj učesnika i nastavili da podržavamo mlade u osnaživanju i profesionalnom razvoju.

Rezultat

Tokom tri poslednja meseca 2021. godine održano je ukupno 14 mentorskih razgovora, u dinamici dva puta nedeljno u trajanju od 60 minuta po edukaciji, uz jedan master class sa četiri predavača. Prosečna ocena učesnika online ankete je 4.5 od 5 – mentorski razgovori su tokom svojih prikaza imali više od 680 pregleda, dok je master class event zabeležio 295 pregleda. Pored toga, edukacije su ostale dostupne na platformi, kao kvalitetan edukativni materijal za sve zainteresovane mlade u budućnosti. Rezultati i utisci koje su učesnici podelili govore o kvalitetu predavača, organizacije događaja i uspešnosti projekta uprkos izazovima epidemiloške situacije koje je nosila prethodna godina.

back