sr
Projekat

ŠTA JE POTREBNO ZA STIKERE OD MILION PREGLEDA?

Klijent

TOSTER BAR

Brif

TOSTER BAR je street food bar iz Novog Sada, nastao iz želje da se Novosađanima ponudi najkvalitetniji burger.
Prepoznatljivost brenda i dodatnu vidljivost u saradnji sa klijentom postigli smo kroz autentičnu komunikaciju sa publikom i ujednačen vizuelni identitet i pred sebe postavili zadatak - dalje širenje brand awareness-a i negovanje odnosa sa postojećom zajednicom koju čine Tosterovi stari dobri lokalni gurmani.

Rešenje

Odlučli smo se za izradu GIF stikera sa fokusom na promociju brenda ​​ka novim cljnim grupama, kako bismo dospeli do što većeg broja ljudi različitih interesovanja i starosnih grupa. 

Kreirali smo stikere  koje su na liniji sa prepoznatljivim vizuelnim i komunikacionim tonom. Na taj način smo omogućili da se Toster predstavi na način da se prikaže sva njegova širina i sve što Toster kao koncept jeste. 

Sadržaj smo vizuelno prilagodili bojama i fontu brenda, uz elemente realnih fotografija iz Toster ponude. Još jedan način povezivanja sa zajednicom je kreiranje stikera koji komuniciraju i glavne occasion-e, poput weekend speciala, koji  smo odlučili da “razmrdamo” i koje redovno koristimo na Instagram story-ima, a koji su već zaživeli i među publikom. 

Na ovaj način Toster bar je direktno uključio ciljnu grupu, koja je postala deo kampanje, a kao preliv koji vezuje navedene sastojke i daje im dodatnu sočnost je UGC, odnosno sadržaji kreirani od strane gostiju. Oni takođe pričaju našu priču ali na njima svojstven način.

Rezultat

Iako je kampanja u prvom mesecu puštena potpuno organski samo uz povremeno objavljivanje stikera na story objave plasirane od strane brenda kao tizer – zabeležili smo veoma pozitivne reakcije na sadržaj. 

GIF stikeri  su samo tokom prvih mesec dana imali više od 700 hiljada pregleda, dok je taj broj premašio 1,3  miliona pregleda nakon drugog meseca – kada smo ih i dali na korišćenje zajednici putem jedne Instagram objave.  

Prva top tri stikera u ovom trenutku imaju preko sto hiljada pregleda, dok najbolji među njima ime preko 170.000 pregleda.

Ovaj broj nastavlja da raste, što potvrđuje da je sadržaj na pravi način rezonovao sa ciljnom grupom.

Više o projektu možete pogledati OVDE.

back