Projekat

Redizajn website-a za Mokrogorsku školu menadžmenta

Klijent

Mokrogorska škola menadžmenta

Brif

Izazov ovog projekta bio je da što jasnije i preglednije organizujemo sve sadržaje koje Mokrogorska škola menadžmenta želi da ponudi korisnicima svog sajta. Osnovni cilj bilo je prezentovanje različitih programa menadžmenta, ali i unapređenje korisničkog iskustva i omogućavanje odabira adekvatnog programa edukacije i usavršavanja uz samo nekoliko klikova.

Rešenje

Za početak sajt je doživeo vizuelni redizajn i optimizaciju. Reorganizovali smo njegovu strukturu i kreirali funkcionalnu i atraktivnu naslovnu stranu na kojoj su predstavljene sve usluge Mokrogorske škole menadžmenta. Prilikom redizajna sajta blisko smo sarađivali sa klijentom i dolazili do najboljih rešenja po pitanju vizualizacije sajta. Budući da je sajt prodajnog karaktera, iskoristili smo i različite call to action opcije kako bismo obezbedili što bolje generisanje leed-ova, kao i samu prodaju.
Uz to, implementirali smo filter koji podrazumeva nekoliko jednostavnih pitanja o željenom usavršavanju i dosadašnjem iskustvu u menadžmentu, gde korisnici, koristeći ovaj filter, na osnovu datih odgovora dobijaju savet koji program je idealan za njih.
Optimizovali smo sadržaj u skladu sa ciljem sajta, a u formi prijave na određeni program, kako bismo generisali bazu zainteresovanih za programe.

Rezultat

Poboljšano korisničko iskustvo umnogome je olakšalo put do jasnih i preciznih informacija, dovelo do uštede dragocenog vremena,ali i do interakcije posetilaca sa Mokrogorskom školom menadžmenta koja za rezultat ima prodaju kurseva.
. Unapređen je vizuelni identitet i brending, čijom primenom smo kasnije naglasili i različite pozive na akciju kao ključne delove sajta.

Više o projektu možete pogledati ovde.

back