Projekat

COKE SUMMERSHIP

Klijent

Coca-Cola HBC

Brif

Coke Summership je program letnje prakse kompanije Coca-Cola HBC Srbija. Zadatak agencije je bio da privuče veći broj polaznika završnih godina fakulteta, bliskih profilu zaposlenog, u odnosu na prethodnu godinu kada je broj prijavljenih studenta 3. i 4. godine fakulteta bio podjednak.

Rešenje

Nakon kreiranja komunikacionog plana i plana oglašavanja, pokrenuta je kampanja čiji je sadržaj pažljivo usklađen sa kanalima, trendovima i ciljnom grupom. Vrlo precizno i napredno targetiranje putem Facebooka, Instagrama i Google platforme bilo je ključno za postizanje zadatog cilja kampanje. U okviru Facebook platforme, koja je bila najzastupljeniji kanal komunikacije, glavni nosioci rezultata bili su website click oglasi. Njihov uspeh se zasnivao na kontinuiranoj optimizaciji ciljne grupe. Osnaživanju rezultata, osim strateški vođene promocije, značajno je doprinelo i iskustvo celokupnog tima koji je učestvovao na realizaciji Coke Summership kampanje - od accounta, community managera, media planera, pa do vizuelnih rešenja dizajn sektora.

Rezultat

Kampanja u trajanju od 30 dana uspešno je ostvarila postavljene procene agencije prema zahtevima Klijenta. Više od 1100 prijavljenih mladih i talentovanih studenata, bliskih željenom profilu, ušlo je u uži proces selekcije kandidata za letnji program prakse. Čak 80% prijavljenih je sa 4. godine fakulteta, čime je rezultat u odnosu na prethodnu godinu premašen za više od 30%.