Ova 2021.  imala je svoje načine da nas motiviše da budemo naručito vredni. Možda i više nego što smo očekivali. 

Ali kada te godina tako  da kažemo “intenzivno podstiče”, ume i da te nagradi lepim poklonima ispod jelke.

I tako je naša euforija počela već u oktobru. Prva se tu smestila mala statueta SoMo Borac regionlnog takmičenja. Ona nam je posebno draga jer je stigla za kategoriju Digitalni mix, u koju smo ušli u finale među 153 rada iz celog regiona. 

A onda su se krajem novembra ispod naše jelke našle i žute pantalone. Grand prix i proglašenje za Najbolju društveno odgovornu kampanju godine na konkursu “Kampanje sa svrhom”, veliko su priznanje koje nam je još jednom potvrdilo kada se nešto radi srcem i uz mnogo truda, rezultat nikad ne izostaje.

Srebro ispod jelke zasijalo se  pred sam kraj godine. Drugo mesto i srebrno priznanje od UEPS-a u kategoriji Zdravlje i lepota, stiglo je kao finalni poklon za završtetak ove godine. 

Sve ove nagrade i priznanja stigli su za projekat Neću da ćutim koji smo realizovali u saradnji sa DOX televizijom. Kao agencija, na ovaj projekat smo ponosni od početka upravo zbog društvenog doprinosa i prostora koji su dobili svi oni ljudi koji su želeli da progovore o temama o kojima se ćuti. 

Šta smo naučili? 

Kada želite da što više ljudi čuje vašu poruku i što je najvažnije da progovori za saveznike birate – sve.

Kombinacija svih digtalnih platformi Facebooka, Instagrama, sajta kao i Google oglašavanja u kombinaciji sa bilbordima, televizijom i tekstovima u štampanim medijima bili su pravi izbor za naš najvažniji cilj – da podstaknemo sve one koji ne treba da ćute. A jednom kada su oni progovorili i mnogi drugi su pustili glas. I upravo je ta buka naš najveći poklon kojim završavamo ovu godinu.