Nismo imali prevelika očekivanja od dana kao što je utorak. Jer šta očekivati od utoraka generalno? Ispostavilo se – mesto u finalu reginalnog takmičenja SoMo Borac. 

Napravili smo kokice i na velikom ekranu na kom inače puštamo tirkizno more Maldiva u HD rezoluciji, uključili smo se u live prenos SoMo Borca. 

Najbolje digitalne priče ovog regiona su se smenjivale, kokice su nestajale kao mobilni podaci pred kraj meseca, suprotno njima uzbuđenja i treme bilo je sve više. 

Projekat Neću da ćutim koji smo realizovali sa DOX televizijom u decembru je pokrenuo buku koja još uvek traje. Ako nas pitate, to je najveća potvrda i priznanje koju ovakav projekat  može da dobije. 

Ipak, u trenutku kada shvatite da je upravo taj projekat od ukupno 153 koji su prijavljeni, izborio svoje mesto u finalu jedne od najzahtevnijih kategorija – Digital Mix,  shvatite da je značaj ovakvih incijativa prepoznala i cela zajednica marketing stručnjaka. 

Ovo priznanje doprineće tome da se glas onih koji nisu hteli da ćute, čuje još dalje i glasnije. I to je jedna potpuno nova pobeda, velika i značajna za nas kao agenciju, ali pre svega za društvo u kome živimo. 

Video kampanje dostupan je ovde, a mi spremni čekamo sledeće takmičenje i nastavak priča svih koje smo inspirisali da ne ćute.