Godina je (već?!) pri kraju, što u agencijskom svetu znači  i da je vreme da sumiramo najbolje projekte i napravimo mesta na polici za nove nagrade. 🏆 Dobro je da smo počeli na vreme, jer su na našu adresu već stigle dve! .

Homepage projekti – rebranding Padrino novosadske dostave i kampanja “Vreme ne leči”, su nagrađeni od strane Web Excellence Awards, prestižnog međunarodnog takmičenja, koje izdvaja najbolje od najboljih u oblasti marketinga, web dizajna i razvoja. Ovo takmičenje okuplja učesnike iz celog sveta, koji žele da pokažu svoj rad i pruža jednake šanse za pobedu svima, bez obzira na veličinu kompanije ili budžet projekta. Naš rad je prepoznat i nagrađen drugu godinu zaredom, zbog čega smo posebno ponosni. Pored toga, rebranding Padrino novosadske dostave osvojio je još jednu važnu nagradu – MarCom Awards, značajno međunarodno takmičenje, koje nagrađuje izvanredne doprinose u marketingu i komunikaciji, prepoznajući kreativnost i profesionalnost u industriji.

PADRINO – REBRANDING

Padrino je već dobro poznata novosadska dostava, čija je faza razvoja poslovanja zahtevala rebranding i profesionalniji pristup vizuelnom identitetu. Kako bismo zadržali osnovu brendinga koja je prepoznatljiva ciljnoj grupi, odlučili smo da na tom osnovu radimo nadogradnju brenda. Novi brending je zbog svega toga pregledniji, čak i u primeni na manjim površinama, što je veoma važno jer olakšava izradu i utiče na poboljšanje kvaliteta promotivnih i štampanih materijala. Kako izgleda rebrendirani Padrino i na koji način smo došli do rešenja, pogledajte ovde.

SMA SRBIJA – VREME NE LEČI

Priprema kreativnog koncepta za kampanju “Vreme ne leči” podrazumevala je istraživački rad u vidu intervjua sa pacijentima obolelim od spinalne mišićne atrofije. Iz razgovora sa njima shvatili smo da su upravo njihove priče najmoćniji način da prenesemo ključnu poruku kampanje – skrenuti pažnju na problem dugog čekanja na lek za odrasle pacijente. Više o samoj kampanji koju smo realizovali sa udruženjem SMA Srbija, pročitajte ovde.

Početkom 2023. godine smo rekli: „Ako se po jutru dan poznaje, 2023. obećava!” i da, osećaj nas nije prevario! Jedno je sigurno – Homepagersi vole izazove i zato nastavljamo istim tempom!