Kada je pisao „4 godišnja doba”, Vivaldi nije imao na umu Mokru goru i stručne forume, pa ćemo reći da je svaka sličnost sa ovim remek-delom klasične muzike čista slučajnost. Baš kao i u Vivaldijevom letu, bilo je veselih sunčanih tonova, laganog povetarca, pljuskova i grmljavine, pogleda koji oduzimaju dah, svežine prirode… Sve to savršeno uklopljeno u autentični ambijent Drvengrada.

Letnji Vivaldi CMO forum u organizaciji Mokrogorske škole menadžmenta, okupio je stotinak profesionalaca iz oblasti marketinga, ali u jednoj potpuno nesvakidašnjoj i neformalnoj atmosferi. Ceo događaj, od predavanja i panela, preko pauza do večernjih druženja, proticao je u otvorenoj komunikaciji, prijateljskom duhu i razmeni znanja i iskustava.

Zajedno sa kolegama iz istraživačkih, kreativnih i PR agencija, predstavnicima kompanija i medija, svojim učešćem doprineli smo razvoju struke i upoznali prisutne sa potencijalima digitalnog marketiga u oblasti brendiranja poslodavaca. Tome su najviše doprineli naši prijatelji, učesnici panela koji su podelili svoja iskustva u Employer Brandingu i govorili o tome šta ih čini najboljim poslodavcima u Srbiji.

Dobre prakse ne treba menjati, pa ćemo i jesen rado dočekati na Vivaldi HR forumu gde se priča o brendiranju poslodavaca nastavlja.

Do tada šaljemo pozdrave,

Mia i Milka.