Mehaničari, motorna ulja, radionica… ne toliko česta i jednostavna tema i ciljna grupa, složićete se? Međutim, ograničenja, stereotipi i jasan izazov pred nama, pravo su gorivo za kreativu i onu čuvenu floskulu – think outside the box.

Zbog toga smo odlučili da u našoj kampanji priču ispričaju ruke mehaničara širom Evrope, kao univerzalan motiv koji ne poznaje jezike i granice. Priče o njihovim vrednim rukama, iskustvu i posvećenosti, obišle su čitavu Evropu, postigle vanserijske rezultate i na kraju su nagrađene prepoznatljivom statuetom u okviru jubilarne desete dodele SoMo Borac nagrada – u kategoriji SoMo Global. Ozbiljna kategorija koja traži ozbiljne rezultate na globalnom nivou, a ako nas pitate, kao stvorena za ovu kampanju. 🌍

Posebno smo ponosni na činjenicu da je kampanja “Hands that keep us moving forward” koju smo kreirali za Valvoline EMEA, jedna od samo četiri nagrađene kampanje iz Srbije, od skoro 200 prijavljenih radova. Konkurencija je bila žestoka, ali mehaničari su i ovoga puta dokazali da za njih ne postoji nemoguća misija. Ipak su to ruke koje pokreću svet, a nama su pomogle da drugu godinu zaredom parkiramo SoMo Borac nagradu u našu kolekciju. 

Više o kampanji možete saznati ovde, a mi sa nestrpljenjem čekamo sledeće takmičenje na kome će naši mehaničari, verujemo, nastaviti svoje putovanje ka nagradama. 🚗