Jesu li OVO zaista trendovi u digitalu za 2020. godinu?!!!
Jelke su okićene, sijalice u boji krase zidove agencija, većina korporativnih žurki je već održana. Dolazi doba godine u kome svet marketinga svodi račune i planira nove akcije. Svi koji drže do sebe i smatraju se nekim autoritetima daju u ovo doba godine svoja predviđanja i licitiraju trendove.
Jesu li bili u pravu? Retko ko se ovo zapita i analizira predviđanja od pre 12 meseci. Ovo je uostalom doba eksplozivnog rasta digitala i sve što se dešavalo prošle godine već je daleka prošlost. Alati, servisi, sajtovi u modi, modeli ponašanja i trendovi nestaju brže od snega koji padne na grad. Ko je uostalom rekao Foursquare, Periscope, My Space?!
Tragali smo za onim što predstavlja „hot topic”, ali i za onim što je prenaglašeno i očigledno. Hteli smo da to pomenemo, podvrgnemo analizi, pa i našalimo se pomalo – sve u duhu praznika.
Šta iskače u rezultatima pretrage za „digital trends 2020”?
„…we’ve taken a look at the digital marketing trends you need to know about in 2020.” Pokušaj stvaranja celovitog pregleda ili neka vrsta Zvezdane kapije ka svetu digitalnih trendova 2020. godine. Ponešto je zanimljivo, ponešto prežvakavanje viđenog ili postojećeg (360-degree videos, Video advertising, Digital transformation), a neki su pristupi zanimljivi i novi (The digital detox, Multilingual SEO, Video personalization). Sve u svemu, dobra lokacija za početak vaše pretrage.
„42 Digital Marketing Trends You Can’t Ignore in 2020.” Čak 42 trenda predviđate!? Za samo čitanje teksta trebaće nam cela godina.
Šalu na stranu, odličan tekst sa mnogo podataka i baš dobrim uvidima, a evo, po našem mišljenju, i najbitnijeg: „In 2020 and beyond, the customer journey will be more dynamic and unpredictable, as it needs to respond to rapid changes in consumer desires.”
Hej Yuri, zaista ne možemo „Focus on video” ili „Social networks” smatrati za Hottest Digital Marketing Trends 2020. godine, mada ti je blog baš lep i u tekstu ima nekoliko odličnih ilustracija.
„Influencers used to be huge celebrities or „internet celebs” with millions or hundreds of thousands of followers. But now, companies are turning to people with a much smaller social media following to leverage as influencers and reach a targeted audience with a voice they trust.” Neka konačno neko kaže da veličina ne znači prednost baš uvek i da je mnogo bitnije poverenje nego armija pratilaca.
Uvek smo se pitali zašto se mobile-marketing uporno izdvaja trudeći se da postane niša za sebe. Evo i odgovora: „The unfettered rise of mobile has led to what Google has termed micro-moments. These occur when people instinctively turn to a device – increasingly a smartphone – to act on a need to learn, do or watch something, go somewhere or buy something.”
„Get ready to leverage your online strategy with the 8 biggest digital marketing trends for 2020!” Da ne preterujemo, ipak su u pitanju samo taktike. Istina, baš zanimljive.
„Social media continues to change in trends and usage every year, so taking the time now to brush up on what’s next for 2020 can help your social media campaigns get more leverage and results.” Ovaj tekst vam može pomoći u tome.
Brzina promena na social-u nas i oduševljava i užasava, ali samo da se zna da smo #socialshopping prepoznali kao značajan trend i posvetili smo mu punu pažnju.
Neprolazni digitalni trend za 2020. godinu i za uvek!
„Mala crna haljina” je vanvremenski standard u svetu mode. Mogu da se smenjuju trendovi u oblasti krojeva, boja, dezena. Ona ostaje kao stožer. Nešto slično je i sa „strateškim pristupom” u svetu marketinga. Njegov značaj se ne menja sa porastom broja mogućnosti, alata, načina da pronađete i pristupite kupcu ili korisniku. Ne, on postaje još značajniji kao putokaz i svetlo koje vodi ka izlasku iz tunela, pardon funella.
Naravno da istražujemo i primenjujemo nove mogućnosti. Naravno da smo zagledani u budućnost i da osluškujemo signale, nekada i vrlo daleke. Naravno da se i sami pitamo, analiziramo i tražimo odgovore. Neke trendove prepoznajemo dosta pre drugih. Ono što je takođe veoma bitno je da ne odustajemo od osnova struke i da nove mogućnosti, servise i alate upoznajemo i primenjujemo tamo gde im je i mesto, i na najbolji način za ostvarivanje optimalnog rezultata za naše klijente.
Javite nam se da zajedno razmotrimo šta od trendova za 2020. godinu možemo i treba da implementiramo kod vas.
Homepage redakcija