Ovogodišnji Vivaldi HR forum, protekao je u znaku brendiranja poslodavaca. O ovoj temi, tokom tri dana govorilo je i diskutovalo 120 učesnika iz 67 kompanija.

Temu brendiranja poslodavaca je otvorila veoma uspešna panel diskusija koju je moderirala naša koleginica Milka Negrović.
Milka je sa svojim sjajnim gostima, predstavnicima najboljih poslodavaca u Srbiji, dala uvod u razne segmente employer branding-a o kojima se u narednim danima foruma detaljnije diskutovalo. Specifična, manje formalna atmosfera foruma, doprinela je intenzivnom uključivanju učesnika u diskusiju i razmeni iskustava između predstavnika različitih kompanija.

Zaključci panela su da je dobar poslodavac zapravo iskren poslodavac, a da aktivnosti na njegovom brendiranju prevazilaze granice HR sektora i jednako intenzivno uključuju marketing i PR.

Dovoljno slobodnog vremena i neformalnih aktivnosti posebno je doprinelo povezivanju i upoznavanju učesnika, ali i uživanju u magičnom ambijentu Drvengrada. Homepagerke Mihaela i Milka bile su posebno razpoložene da o brendiranju poslodavaca, temi kojom se intenzivno bave, razmenjuju ideje sa HR ekspertima.

Veliko bravo za organizatore događaja i selektore programa za ispunjena, pa i premašena očekivanja. Vidimo se na budućim događajima, a do tada…

čitajte nas 😉