Panel „Digitalni kanali u službi employer brending-a” devetog letnjeg Vivaldi CMO foruma, biće posvećen razgovoru o upotrebi digitalnih kanala u predstavljanju i pozicioniranju poslodavaca kao poželjnih. Naše koleginice Milka Negrović, Account Strategic Manager i Mihaela Turner, Account Client Relations Manager, koje su osmislile ovaj panel i predložile učesnike, daće uvodnu reč i moderisati ga.

One će sa ostalim učesnicima govoriti o značaju i mogućnostima koje digitalni prostor pruža poslodavcima u ovom segmentu poslovanja, kao i o izazovima na koje firme moraju biti spremne u procesu građenja željenog identiteta.

Pored Homepage predstavnica, na panelu će govoriti i predstavnice naših dragih klijenata Ranka Mićević, Manager HR Commercial RS iz kompanije Philip Morris International i Jovana Tufegdžić, External Communication Manager, iz kompanije Coca-Cola HBC Serbia. Jedini muški panelista među damama biće Darko Andonov, Marketing Creative Lead iz kompanije Nordeus.

Ovogodišnji, deveti po redu, Vivaldi forum Mokrogorske škole menadžmenta, održaće se od 21. do 23. juna na Mokroj Gori, a panel „Digitalni kanali u službi employer brending-a” zakazan je za drugi dan foruma, 22. jun.