Možda se sećate da smo početkom godine rekli da, ako se po jutru dan poznaje, 2023. obećava. Izgleda da smo bili u pravu, jer je u Homepage stiglo trostruko priznanje! I to međunarodno. 

U pitanju je Web Excellence Awards, vodeće međunarodno takmičenje koje izdvaja “najbolje od najboljih” iz godine za nama – u oblasti marketinga, web dizajna i razvoja. Među više od 1.200 prijava iz 39 zemalja sveta, svoje mesto na pobedničkom postolju pronašla su čak tri #homepagers projekta. Novi vizuelni identitet za uWeed brend – online prodavnicu CBD proizvoda za tržište Švajcarske i Francuske, zatim kampanja za Valvoline EMEA Mesec mehaničara, kao i e-learning platforma Homepage Akademije.

Tri priznanja na međunarodnom nivou, u konkurenciji koja obuhvata profesionalce iz oblasti digitalnog marketinga širom sveta, potvrđuju da je naš cilj da u ovoj godini pomeramo granice projektima na inostranom tržištu itekako realan. Motivacije za nove uspehe nam sigurno ne fali. Sa nestrpljenjem čekamo nove projekte koji će nam, nadamo se, obeležiti i ovu godinu.

Rastući portfolio i kontinuirano ulaganje u tim i ekspertizu u sferi brendinga zaista daju rezultate. To je prepoznato kako od strane klijenata, tako i od strane stručne javnosti. Kampanja Mesec mehaničara koja je nagrađena jednom od najprestižnijih nagrada u regionu – SoMo borcem.

Za nas je posebno značajna prva nagrada za Homepage akademiju, na kojoj nas u ovoj godini očekuju veoma atraktivni kursevi iz oblasti koje su u žiži interesovanja onih koji tragaju za kontinuiranom edukacijom, usavršavanjem i usvajanjem novih znanja. 

Ako ne želite da propustite naš digitalni put oko sveta, pratite nas!