TikTok Ads stiže u Srbiju? Pripremite se na vreme!
Već neko vreme se šuška da će TikTok oglašavanje stići i na naše tržište – i svi ga željno iščekujemo. Pored toga što je TikTok najbrže rastuća društvena mreža sa više od 1 milijardom korisnika globalno, ta brojka dostigla je vrtoglavih 2.29 miliona u našoj zemlji – te je sasvim jasno zašto smo jedva čekali priliku za oglašavanje putem TikTok platforme.
Istini za volju, činjenica da smo bili “osuđeni” da gradimo zajednicu i brand story na TikToku bez oglašavanja, donela je Homepagersima ogroman prostor da budu kreativni i da se u poslednjih nekoliko godina dovijamo na razne načine ne bismo li došli do rezultata na najčistiji mogući način – organski.
TikTok platforma pruža izuzetne mogućnosti za pristup šarenolikoj i angažovanoj publici, a mi smo spremni da vam pomognemo da iskoristite sve prednosti TikTok oglašavanja.
Zašto baš Homepage?
Budući da Homepage kao agencija ima priliku da osmisli i realizuje kompleksne kampanje i projekte kako na našem, tako i na inostranom tržištu – nismo sedeli skrštenih ruku, čekajući da TikTok “otključa” oglašavanje u našem regionu. Odlučili smo da ovladamo TikTok ads managerom čim nam se za to ukazala prilika na inostranom tržištu.
Među prvima u Srbiji smo ostvarili saradnju sa TikTok-om i svojim klijentima omogućili da se oglašavaju na ovoj platformi. Projekti koje smo realizovali doneli su nam dragoceno iskustvo u vođenju uspešnih kampanja na TikTok platformi u mnogim zemljama Evrope – Rumuniji, Italiji, Turskoj, Poljskoj, Španiji, Francuskoj, Nemačkoj i Velikoj Britaniji, pomažući klijentima da postignu izuzetne rezultate kroz kreativne i ciljane oglase. Zbog toga smo, kada je u pitanju oglašavanje u Srbiji, korak ispred.
Zašto oglašavanje na TikTok platformi?
Verovatno ste se bar jednom zapitali da li TikTok platforma može da doprinese vašem poslovanju, kako na TikToku stvari funkcionišu i zašto da se oglašavate baš na toj tzv. video platformi?
Izdvojili smo za vas samo neke od TikTok ads prednosti👇
- visok nivo angažovanja publike: TikTok korisnici provode prosečno 58 minuta dnevno na ovoj platformi. Engagement rate na TikToku je od 5 do 9% po objavi, što je znatno više nego na drugim društvenim mrežama. TikTok korisnici često intereaguju sa sadržajem – komentarišući, lajkujući, te prosleđujući videe prijateljima.
- mogućnosti za kreativnost: TikTok nudi brojne kreativne formate kao što su kratki video snimci sa specijalnim efektima, viralni hashtag izazovi, duet i reakcijski video snimci, kao i live streaming. Ove mogućnosti omogućavaju brendovima da kreiraju inovativne i privlačne kampanje.
- precizno ciljanje: TikTok ads omogućavaju detaljno ciljanje publike prema demografskim kriterijumima, geografskim lokacijama, interesovanjima i ponašanju korisnika, ali i tipu uređaja. Ove opcije omogućavaju precizno dosezanje željene publike za maksimalni efekat kampanje.Svakako, vremenom će se otključavati i naprednije opcije pa i povezivanje pixela sa website-om, kada ćemo moći da radimo remarketing i performance marketing koji će biti usmeren ka prodaji.
Koje ciljeve ostvaruje TikTok oglašavanje?
TikTok oglasna platforma nudi različite opcije kada su u pitanju ciljevi oglašavanja:
- brand awareness: da gradimo prepoznatljivosti brenda među ciljanom publikom putem atraktivnih video sadržaja
- izgradnja zajednice: da povećavamo broj pratilaca na TikTok nalogu, kako bi se izgradio dugoročni odnos sa publikom i podsticao i negovao engagement i lojalnost zajednice
- engagement: da podstičemo dvosmernu komunikaciju i usmeravamo publiku da intereaguju sa sadržajem kroz lajkove, komentare, deljenja ili učešće u hashtag izazovima.
- edukacija: da kreiramo sadržaje koji edukuju korisnike o karakteristikama, prednostima ili korišćenju proizvoda ili usluge.
Na koji način se prikazuju TikTok oglasi?
Prikazi oglasa u okviru TikTok aplikacije su:
- in-feed oglase: pojavljuju se u feed-u korisnika dok gledaju i skroluju video na TikToku. Prikazuju se gotovo identično kao organski sadržaj, što omogućava prirodno uklapanje i visoku vidljivost.
- brand takeover: ovi oglasi se prikazuju odmah po otvaranju TikTok aplikacije, što im omogućava visoku vidljivost i privlačenje pažnje korisnika.
- topview oglase: pojavljuju se na vrhu “For You” stranice, čim korisnik otvori aplikaciju – praktično kombinujući prednosti brand takeover i in-feed oglasa za maksimalne rezultate.
Isprobajte među prvima TikTok oglašavanje!
Prema nezvaničnim informacijama, TikTok oglasi stižu na naše tržište već u avgustu. Ekipa agencije Homepage taj trenutak dočekuje potpuno spremna da vam pruži sveobuhvatnu podršku kroz:
- strateško planiranje: razvijamo prilagođene strategije koje se usklađuju sa vašim poslovnim ciljevima i ciljanom publikom.
- kreiranje sadržaja: naš content specialist tim kreira visokokvalitetne i privlačne video sadržaje koji će angažovati publiku vašeg brenda.
- optimizaciju kampanja: pratimo performanse kampanja u realnom vremenu i kontinuirano optimizujemo kako bismo postizali najbolje moguće rezultate.
- izveštavanje i analitiku: pružamo izveštaje i analize kako biste imali uvid u uspešnost kampanja
Ukoliko želite da saznate više o TikTok oglašavanju i na koji način TikTok ads mogu da unaprede vaše poslovanje – kontaktirajte nas. Naš tim je spreman da vam pomogne da iskoristite sve prednosti ove platforme.