sr
Projekat

Rebrendiranje i novi vizuelni identitet

Klijent

uWeed

Brif

Bilo je potrebno kreirati novi vizuelni identitet za uWeed brend – onlajn prodavnicu CBD proizvoda sa tržišta Švajcarske, budući da postojeći vizuelni identitet nije bio dovoljno privlačan niti prepoznatljiv, a logo nije bio u skladu sa politikom većine reklamnih platformi.

Osmišljavanje kompletnog vizuelnog identiteta bio je deo procesa rebrendiranja, koji je trebalo da bude u korelaciji sa novim sloganom „Delivering happiness“, koji odražava vrednosti i filozofiju brenda.

Rešenje

Odlučili smo da slovo „U“ iz imena brenda (uWeed) ubacimo u smajli, koji je univerzalni simbol sreće.

Sa tehničke tačke gledišta, novi logo je lako primenljiv i moderan. Favicon koji je izveden iz logotipa se takođe može lako koristiti kao element u onlajn i štampanim aplikacijama.

Paleta boja se sastoji od sedam živih boja sa visokim kontrastom, kako bi kupcima pružili osećaj radosti.

Izabrali smo dva čitljiva i pregledna sans serif fonta kako bismo stvorili osećaj prijatnosti i funkcionalnosti i na taj način dodatno motivisali klijente da se vraćaju uweed proizvodu i website-u.

OVDE možete pogledati ključne elemente knjige grafičkih standarda, a OVDE i primere kreiranih sadržaja za uWeed brend.

Osveženje vizuelnog identiteta za uWeed prepoznala je i stručna zajednica, budući da je nagrađen kao Gold winner 2022 na međunarodnom takmičenju MarCom Awards u kategoriji Brand refresh – kao i u okviru Web Excellence Awards za 2022. godinu, među više od 1.200 radova iz 39 zemalja sveta.

Ukoliko je i vama potrebna podrška u kreiranju vizuelnog identiteta brenda ili rebrending  – kontaktirajte nas!

back