Projekat
Performans kampanja za prodaju automobila
Klijent
AC Intersrem
Brif
AC Intersrem je salon ŠKODA automobila koji posluje 30 godina u Novom Sadu. Imajući u vidu navike savremenog potrošača, te kontekst svakodnevnice usled pandemije korona virusa - bilo je potrebno prilagoditi pristup prodaji automobila i iskoristiti potencijal online kanala komunikacije.
Rešenje
Kreirali smo landing stranicu po principu prodajnog levka, kroz koju se na veoma jasan i direktan način prezentuje aktuelna ponuda ŠKODA vozila sa lagera, odnosno ona sa kraćim rokom isporuke i sa fokusom na najatraktivnije i najprodavanije verzije ŠKODA modela.
Na taj način smo potencijalnim kupcima skratili put od inicijalnog kontakta sa ponudom AC Intersrema do konkretnog automobila (određenje speciifikacije i cene), a klijentu optimizovali proces obrade upita i prodaje.
Komunikaciju smo prilagodili ciljnoj grupi, te ih informisali i edukovali uz jasan CTA u vidu poziva da zakažu probnu vožnju, pozovu salon ili istraže ponudu aktuelnih modela – uz upotrebu performans marketinga i smart oglašavanja na Facebook i Google platformi.
Rezultat
Maksimalno fokusirana landing stranica sa jasnim pozivima na akciju i performans kampanja kojom targetujemo Novi Sad i čitavu Vojvodinu, rezultirali su daleko većom mrežom kupaca, te povećanjem upita i test vožnji za više od 50%, a samim tim i prodatih vozila.
Više o projektu možete pogledati OVDE.