Projekat
PADRINO DOSTAVA – REBRANDING I NOVI VIZUELNI PRAVAC
Brif
Padrino je služba dostave i kurirskih usluga iz Novog Sada sa dugogodišnjim iskustvom, koja je odlučila da proširi asortiman svojih usluga i iskoristi priliku na tržištu, te Novosađanima ponudi dostavu hrane (i drugih potrepština) putem mobilne aplikacije.
Kako bi se ta nova usluga adekvatno predstavila ciljnoj grupi, bilo je potrebno unaprediti postojeći vizuelni identitet i izraditi strategiju komunikacije PADRINO brenda.
Rešenje
Iako Padrino nije nov brend, faza razvoja poslovanja zahtevala je rebranding i profesionalniji pristup vizuelnom identitetu. Odlučili smo da zadržimo osnovu brendinga već prepoznatljivu ciljnoj grupi i da na tom osnovu radimo rebrending, odnosno nadogradnju brenda.
Nepotrebne detalje smo uklonili i zadržali osnovni oblik uz blagu modifikaciju – tako da on sada istovremeno podseća na bumerang i na strelicu za kretanje, odnosno lokaciju. Oštre ivice sugerišu brzinu, kao važnu komponentu brenda.
Kako bismo logotip povezali sa tipografijom, napravili smo intervenciju na slovu R, tako da se i tipografija može koristiti zasebno od ikonice, a da bude prepoznata kao PADRINO brend.
Kada su boje u pitanju, odlučili smo se za kombinaciju tirkizne i crvene. Time smo postigli povezanost sa industrijom, ali u isto vreme i distinkciju od konkurenata.
Novi brending je zbog svega toga daleko primenljiviji i pregledniji, čak i u primeni na manjim površinama. Ovo je izuzetno važno jer olakšava izradu i utiče na poboljšanje kvaliteta promotivnih i štampanih materijala.
Kako sve izgleda u primeni, prateći knjigu grafičkih standarda, možete pogledati ovde. Ukoliko ste u fazi postavke brenda ili je vreme za rebranding, javite nam se. Imamo dovoljno iskustva i kreativnosti da zajedno kreiramo brendove na koje ćete biti ponosni.