Projekat
Izrada strategije onlajn komunikacije „P2P Landing”
Klijent
Fintech startup „LeanPay”
Brif
Budući da „LeanPay” razvija koncept finansijskog „peer to peer landing-a” baziran na onlajn servisu čija su ciljna grupa mladi profesionalci, od 25 do 45 godina, mahom generacija Milenijalaca, strategija komunikacije za koju smo angažovani trebala je da uspostavi temelje, definiše pravce i ukaže na načine komunikacije koji će u najvećoj meri biti oslonjeni na onlajn kanale.
Rešenje
Detaljna analiza tržišta, konkurencije i primera dobrih praksi, prvi su korak u izradi startegije. Zaključcima smo dodali SWOT i PEST analizu, kao i istraživanje ponašanja korisnika finansijskih usluga na ciljnom tržištu, te smo tako dobili čvrst osnov za planiranje strateških pravaca onlajn komunikacije klijenta.
U saradnji sa klijentom određeni su ciljevi strategije i ciljne javnosti i usaglašen je strateški pristup. Na osnovu njega su definisani stil i ton komunikacije, kao i ključne poruke. Potom su odabrani kanali komunikacije i sugerisani su tipovi sadržaja koji bi se na njima plasirali.
Ovako kreiran dokument pruža svim zainteresovanima jasnu sliku mogućnosti primene digitalnih kanala komunikacije u razvoju poslovanja u okviru fintech industrije. Kao sastavni deo strategije, klijentu su dati i nacrt CRM procesa, predlozi aktivacija, sugestije za prelivanje sa oflajn na digital i definisani su postupci i načini rešavanja eventualno nastalih kriznih situacija u komunikaciji.
Rezultat
Ovaj projekat poslužio je prvenstveno kao deo pitch dokumentacije sa kojom je naš klijent konkurisao za investiciju fondova. Obradovala nas je vest da je fond SC Ventures investirao u srpski „LeanPay“ – fintech aplikaciju koja pomaže korisnicima da na kasi dobiju instant kredit i na rate plate obavljenu kupovinu.
Ceo projekat možete pogledati ovde.