sr
Projekat

Brend strategija & vizuelni identitet

Klijent

Aling-Conel

Brif

Aling-Conel je domaća kompanija sa 30 godina iskustva u razvoju i proizvodnji elektroinstalacionog materijala, poznata po kvalitetu, inovacijama i snažnom prisustvu na tržištu.
Tokom prethodne tri decenije, Aling-Conel je konstantno rastao - od porodične alatnice i firme, do ozbiljnog industrijskog lidera. Paralelno s tim razvojem, uvodili su nove linije proizvoda, od kojih je gotovo svaki dobio svoj vizuelni identitet.
U jednom trenutku, brend više nije mogao da isprati snagu kompanije: vizuelni jezik je bio razuđen, prepoznatljivost fragmentisana, a strateška pozicija brenda nedovoljno jasno definisana.
Zadatak je bio jasan - osvežiti vizuelni identite koji će objediniti sve linije proizvoda pod jednim krovom i odražavati stvarnu veličinu i snagu kompanije pod premisom da mnoštvo ljudi ima u svom domu Aling-Conel proizvode, a da toga nisu ni svesni.

Rešenje

Krenuli smo od srži – uradili smo analizu tržišta i konkurencije, postavili pred sebe jasne ciljeve i na temelju SWOT analize, ciljnih grupa i Value Preposition Canvasa kreirali brend arhetip, strateški pristup, stil i ton komunikacije… sve ono što jedna brend strategija mora da ima. Iz toga je proizišla jasna brend arhitektura, koja je omogućila da svi proizvodi žive kao deo jedinstvenog sistema, a da pri tome zadrže svoju specifičnost.

Zatim smo osvežili vizuelni identitet uvođenjem još jedne boje i izdvajanjem znaka kao samostalnog elementa čime smo postigli razigranost i utisak savremenosti. 

Nova tipografija, paleta boja ali i slogan, osmišljeni su tako da komuniciraju neposredno sa ciljnom grupom i prenose filozofiju brenda.  Sloganom “uključeni u život” ujedno asociramo na proizvod, tj. njegovu upotrebu, ali istovremeno prenosimo i poruku da je Aling-Conel deo života ljudi i da ih okružuje.

Rezultat

Osvežen vizuelni identitet i novi slogan, te jasna brend strategija postavili su temelje komunikacije za Aling-Conel za naredne velike projekte i osvajanje novih tržišta. 

Zaposleni su dobili jasne smernice za komunikaciju, a partneri i kupci koherentnu sliku brenda, što dugoročno gradi poverenje i utiče samim tim i na poslovanje.  

Više o projektu možete pogledati na našem Behance nalogu, a ukoliko je i vašem brendu potrebna podrška – javite nam se

back