Partnerstvo Mokrogorske škole menadžmenta i naše agencije Homepage,  izrodilo je još jedan događaj za pamćenje – Letnji Vivaldi CMO forum održan u Drvengradu na Mećavniku od 17. do 19 juna 2020. godine. Homepage su kao partnera programa predstavljali Milka Negrović u ulozi selektorke foruma i Aleksandar Radukin kao predavač.

Čini se da smo prateći slogan naših partnera, svi zajedno uspeli da odemo Više i iznad i da u specifičnim okolnostima okupimo zajednicu i kreiramo kvalitetan događaj vredan pažnje. 

Tema o kojoj su predavači zajedno sa publikom diskutovali bila je “Da li je content još uvek king?” Značaj sadržaja posmatran je iz perspektiva nekih od najvećih marketing stručnjaka regiona, ali i iz ugla publike koja na Vivaldi forumima uvek aktivno učestvuje u diskusiji. Govorilo se o značaju sadržaja, njegovim formama, ulozi u različitim fazama procesa prodaje, metodama merenja, izazovima kreiranja  i uticaju sadržaja na poslovne rezultate. 

Svaki od segmenata agende uspeo je da publici pruži vrednost, da inspiriše i podstakne na razmišljanje, da da korisne uvide ili da probudi ideje. Organizatori su se pobrinuli da i neformalni deo programa pruži priliku za povezivanje i razmenu iskustava, tako da su pod okriljem magije Drvengrada, započeta i neka nova prijateljstva i saradnje. 

Ostaje da zahvalimo Mokrogorskoj školi menadžmenta na poverenju i partnerstvu  i da se radujemo nekim budućim susretima i događajima. Do tada, nastavljamo sa kreiranjem sadržaja u službi publike, pa pozivamo da nas pratite na blogu MŠM i Homepage blogu.