Zašto baš sad taj linkedin matched audience?

 

U današnjem marketingu, onom sa mnogo velikih reči, najveća reč je ROI. Iako to čak nije ni reč već skraćenica od „Return on Investment“, što bi se prevelo kao „zarada na investirano“ ili „koliko sam brate procenata dobar na uložene pare?“.

Zato je ROI važan, jer šta drugo investitoru može biti bitnije od finalnog odnosa uloženog i zarađenog novca? Eventualno zdravlje, ali što je na kraju godine ROI procenat veći – to je investitor srećniji.

Deo novca gospodin investitor je uložio u marketing i važno je da znamo koji deo tog novca zaista donosi rezultate, a šta nepovratno odnosi hladan vetar pred oči nezainteresovanih. Tajna uspeha u toj drevnoj veštini je što preciznije targetovanje prave publike u trenutku njihove zainteresovanosti za ono što im se nudi.

Sa svim tim u vezi, Linkedln je prošle nedelje napokon lansirao Matched Audience, novi način oglašavanja koji omogućava još bolje interakcije sa ciljanim auditorijumom.

Matched Audience nije došao praznih ruku. A, šta nam je to doneo?

Tri proizvoda: Website Retargeting, Account Targeting i Contact Targeting.

Svaki od novih proizvoda je na raspolaganju osnovnim Linkedln advertising proizvodima: Sponsored Content, Sponsored InMail i Text Ads.

Website Retargeting: Druže stari, vrati nam se

Remarketing ili ponovno uspostavljanje konekcije sa bivšim posetiocima. Načelno, retargeting omogućava da nakon odlaska korisnika sa vašeg Web sajta on dobije relevantan oglas u vezi sa vašim Web sajtom. Takav sistem oglašavanja jasno nudi da ponovo dođete do korisnika koji je bio tu, bio zainteresovan, ali je iz nekog razloga odlučio da ode. Retargeting će ponovo testirati njegovu zainteresovanost i to ne jednom, nego više puta i – veoma često – korisnik će se vratiti. Na primer, ukoliko je korisnik posmatrao određen artikal na vašem sajtu, ali ipak nije odlučio da poruči, verovatno bi pozitivan uticaj na njega imao oglas koji prikazuje taj artikal na popustu.

Account Targeting: Ćao influenseru, dobar dan gospodine, donosioče odluka

Sigurno najefikasniji način za uspostavljanje konekcije sa influenserima i donosiocima odluka.

Ovaj sistem oglašavanja vam omogućava da oglas plasirate na osnovu prethodno unete CSV liste sa precizno određenim kompanijama i pozicijama u njima. Na primer, ukoliko oglas nudi kancelarijski nameštaj, imaće vrednost jedino ako ga vidi neko ko u određenoj firmi može da donese odluku o nabavci novog kancelarijskog nameštaja. U svakom drugom slučaju, čak i ako je firmi zaista potreban novi kancelarijski nameštaj, neće se dogoditi ništa.

Contact Targeting: Privatni auditorijum!

Contact Targeting omogućava stvaranje auditorijuma za plasiranje oglasa koji se dobija ubacivanjem CSV liste mejl adresa. Dakle, na ovaj način pogodićemo baš one ljude koje želimo, ali na mnogo elegantniji način od slanja oglasa putem mejla svakom od njih. Ovim se znatno povećava efikasnost lociranja pravih kupaca na Linkedln-u, jer će oglasi biti plasirani grupaciji ljudi koju ste sami formirali i od kojih se očekuje zainteresovanost za ono što im nudite.

ZAKLJUČAK UVEK IDE NA KRAJU

Matched Audience pomaže da dođemo do pravih lidova koji će kroz prodajni levak (sales funnel) dovesti do većeg ROI-a. Linkedln je ovim napravio jedan veliki korak ka boljem dostizanju našeg ciljanog auditorijuma te nam omogućio da novac koji ulažemo u oglašavanje što pametnije potrošimo. Na prave konverzije i time ostvarimo zadate ciljeve.

Za više informacija o novim mogućnostima na Linkedin-u, možete nas kontaktirati, a dodatne informacije možete pročitati i ovde.

Homepage redakcija