Projekat
TikTok kampanja #islazov
Klijent
Salveo - isla® pastile
Brif
U okviru awareness kampanje brenda isla®, klijent je izrazio želju da se predstavi i mlađoj ciljnoj grupi, koja je sve više prisutna na društvenoj mreži TikTok. Predlog klijenta je bio da se ovaj deo kampanje realizuje kreiranjem zabavnog izazova, koji bi angažovao publiku i upoznao je sa brendom.
Rešenje
U skladu sa brifom, pokrenuli smo TikTok kampanju #islazov sa ciljem da se na prirodan način uklopi u sadržaj koji je karakterističan ovoj platformi i koji će se stoga brzo proširiti među publikom.
Kako bismo postigli što veći domet i vidljivost na platformi, odlučili smo da kreiramo izazov koji se zasniva na već poznatim mehanizmima koji su do sada pokazali rezultate, ali da u isto vreme bude jednostavan i da se prirodno uklapa u sadržaj “For You” stranice.
Budući da isla® pastile smiruju suvi, nadražajni kašalj, grebanje u grlu i promuklost, a isla® medic hydro + trešnja (isla voice) smiruje snažno napregnute glasne žice i namenjena je svima koji intezivno koriste glas u svom poslu, želeli smo da povežemo njihovu namenu sa samim izazovom, pa smo odlučili da iskoristimo duet, kao jednu od funkcionalnosti aplikacije. Odlučili smo da deo mehanizma izazova bude i uključivanje influensera u projekat jer njihova zajednica obuhvata i našu ciljnu grupu, a pored toga rado odgovara na izazove influensera i takav koncept im nije nepoznat – pa na taj način postižemo i veći domet, ali i prirodno uklapanje našeg izazova u sadržaj koji korisnici inače prate.
Influenser bi na svom TikTok profilu pokrenuo “Islazov”, pevački izazov, gde bi pozvao svoju publiku da snima duete na njegov video. Influenser bi u videu pevao pesmu, čiji je tekst podeljen u tri boje, gde jednu boju peva on, drugu boju publika u duetima, dok treću pevaju zajedno. Iz ovog razloga izabrali smo influensere koji se između ostalog bave i pevanjem.
Svaki od influensera je na početku videa prikazao efikasnost isla® pastila i demonstrirao kako ovaj proizvod pomaže u poboljšavanju kvaliteta glasa i otklanjanju svih poteškoća u grlu, nakon čega bi nastavio nesmetano sa pevanjem. U skladu sa izazovom osmislili smo i propratne hashtag-ove, koji su bili namenjeni obeležavanju sadržaja izazova i kasnijem praćenju dueta, od kojih je glavni #islazov, zatim #islazvezda, #isladuet, #islapastile.
Rezultat
Tokom mesec dana trajanja kampanje, tri influensera su u određenim vremenskim razmacima objavljivala svoje video izazove i na taj način su proširili svest o brendu, dok se publika istovremeno zabavila radeći duete sa omiljenim influenserom.
TikTok sadržaj sa hashtag-om #islazov pogledan je više od 850 hiljada puta, sa 920 deljenja, među kojima su i dueti publike koji se mogu ispratiti putem hashtag-ova.
Više od 80% pregleda došlo je upravo sa “For You” stranice, čime je postignut cilj širenja awareness-a o brendu među publikom na način koji je “native” na ovoj društvenoj mreži.
U nastavku možete pogledati kako je izgledao TikTok izazov koji su postavili influenseri Sergej Pajić, Jenni Martin i Andrija Jo, kao i jedan od duet videa.