sr
Projekat

Street art u funkciji brendinga i dizajna pakovanja proizvoda

Klijent

uWeed

Brif

uWeed je platforma za prodaju različitih CBD proizvoda, sa sedištem u Švajcarskoj. Nakon što su se pozicionirali kao važan marketplace za prodaju ove vrste artikala, kreirali su i svoj CBD Hash proizvod kojem je pre puštanja u prodaju bio neophodan upečatljiv vizuelni identitet. Zadatak agencije bio je da osmisli kompletan brending kao i dizajn za pakovanje koji treba da odiše retro i funky stilom.

Rešenje

Na početku smo istražili mogućnosti za pakovanje CBD proizvoda imajući u vidu sve faktore poput očuvanja kvaliteta, distribucije i pakovanja. Odabrali smo pauč pakovanje zbog praktičnosti i ekonomičnosti tog rešenja i nakon toga mogli smo da krenemo u proces brendiranja. 

Osim što smo znali da je reč o CBD hash artiklu uz brif je stigao i naziv: Moust’hash. Interesantna igra reči inspirisala nas je da eksperimentišemo sa elementom koji se pokazao kao odlična osnova za braniding – brkovima. Brkovi su upravo i dominatan deo logotipa, od kojeg se dalje razvijala vizuelna priča. Kako je ideja bila da se prenese retro, fanky vajb kroz ceo branding, a pogotovo pakovanje, uspostavili smo saradnju sa street artistom i multimedia worker-om Shpirom poznatom po upečatljivim i urbanim radovima. 

On je prema brifu osmislio ilustraciju koja se nadovezuje na logotip i tako smo došli do vizuelne priče koja odgovara inicijalnoj zamisli klijenta. Ilustracija koju čine vedre, vibrante boje, sa bold pristupom i razigranim elementima doprinele su vizuelnom utisku koji prenosi energiju i duh funky kulture. 

Brkovi kao osnovni vizuelni element, pokazali su se i kao odlični za dalji razvoj brendinga pa je tako svaki od 15 CBD proizvoda dobio i posebni stil brkova. Brkovi su izrađeni u vidu stikera, koji se lepe na pakovanje što se pokazalo kao praktično rešenje za pravljanje razlike među proizvodima. Na ovaj način smo takođe optimizovali ulaganje u pakovanje proizvoda.  Brk-stikeri dodatno ističu eyecatcher na kojem se plasiraju informacije o procentu CBD-a u proizvodu, a koje su naročito važne krajnjim kupcima. Ovim je osmišljeni dizajn potvrdio i svoju upotrebnu, pored već očigledne estetske vrednosti.  

Još jednom se pokazalo da stalno istraživanje i uvezivanje različitih pravaca u dizajnu mogu da daju najbolja rešenja, a da su idealna za netipične proizvode poput CBD artikala koji se prodaju online. Kako je u primeni izgledao proces brendiranja i dizajniranja pakovanja, pogledajte OVDE.
Ukoliko je i vama potreban branding koji će učiniti da se vaš prozivod ističe, kontaktirajte nas.

back