sr
Projekat

Strategija brendiranja poslodavca

Klijent

Zesium

Brif

Dolazak do kvalitetnih kandidata koji odgovaraju internoj kulturi i zahtevima posla, veliki je izazov svakog poslodavca danas. Posebno za one koji posluju u izuzetno konkurentnoj IT industriji. Da bi neko bio prepoznat kao dobar poslodavac, za početak to treba i da bude, a potom i da svojim employer branding aktivnostima, postigne vidljivost u zajednici.

Naš klijent Zesium, jedan je od pionira IT industrije u Novom Sadu i zahvaljujući uspešnim projektima, posluje više od 18 godina. Iako realno veoma dobar poslodavac sa visokom stopom zadovoljstva zaposlenih, Zesium nije bio dovoljno prepoznat kod ciljne grupe. Zadatak koji smo dobili jeste da razvijemo strategiju koja će to promeniti i unaprediti poziciju Zesuim-a kao poslodavca.

Dodatni izazov je bio privući specifične profile kandidata koji se uklapaju u postojeću kulturu i vrednosti kompanije - timski orijentisani, željni učenja i usavršavanja, a istovremeno spremni da budu mentori i dele svoja znanja.

Rešenje

Da bismo zainteresovali kandidate koji će se uklopiti u postojeći tim i deliti vrednosti Zesium-a, važno je bilo da upoznamo i razumemo postojeće zaposlene. Samim tim krenuli smo od ankete sprovedene među njima.
Ona nam je pružila veoma korisne uvide o tome koje vrednosti zaposleni prepoznaju, šta ih motiviše, zbog čega biraju da ostaju deo Zesium priče.
Paralelno sa sprovođenjem ankete, uradili smo detaljnu analizu nastupa i employer branding aktivnosti klijenta, ali i konkurenata.
Sa treće strane, agencija se redovno bavi praćenjem trendova u brendiranju poslodavca, kao i dobrih kampanja na globalnom i lokalnom tržištu rada, te su nam uvidi sa te strane i te kako bili od koristi.

Rezime i zaključci svih ovih istraživanja, dali su nam jasnu sliku tržišta i klijentove pozicije na njemu, ali i smernice za razvoj strategije daljih aktivnosti.

Nakon strateške postavke, definisali smo ton i kanale komunikacije, kao i ključne poruke koje će preneti jasnu sliku Zesuim-a kao dobrog mesta za rast i razvoj uz podršku u prijateljskom okruženju i uz rad na izazovnim IT projektima u različitim industrijama.

U skladu sa svim navedenim, razvili smo i art direkciju vizuelne komunikacije i kreirali primere sadržaja različitih formata koji najbolje prezentuju jedinstveni timski duh i vrednosti Zesium-a.

Rezultat

Strateški postavljen plan employer branding aktivnosti, ujednačen i konzistentan nastup na digitalnim kanalima, doveli su do veće vidljivosti i realnije slike Zesium-a kao poslodavca.
Ove aktivnosti podržale su rad HR sektora, te skratile i unapredile proces selekcije. Jasna komunikacija vrednosti i interne kulture, zajedno sa većom vidljivošću i primamljivim vizuelnim nastupom, doveli su do povećanja broja prijava za pozicije svih senioriteta. Pored kvantiteta, aktivnosti su se odrazile i na kvalitet prijava, što je potvrda da je poruka o Zesium-u kao dobrom poslodavcu došla do željenih kandidata i uspela da ih zainteresuje i podstakne na aktivnost.

Saradnju sa Zesiumom nastavljamo, a ukoliko se i vi prepoznajete u njihovoj situaciji, biće nam drago da zajedno radimo na employer brandingu – kontaktirajte nas!

back