Projekat
Storytelling kroz Homepage objektiv
Klijent
Neoplanta
Brif
Izazov koji je postavljen pred nas imao je jasan cilj - preneti širinu Neoplanta priče i osnažiti vidljivost brenda na Instagramu. Najvažniji sastojak dobrog raspoloženja na ovom projektu bili su Neoplanta delikates proizvodi.
Rešenje
Vođeni brifom i pilarima komunikacije koji ukazuju na osnovne vrednosti brenda, odlučili smo da organizujemo fotografisanje na salašu. Pažljivo smo odabrali lokaciju, detaljno pripremili mood board i tako preneli atmosferu kroz komuniciranje usvojenih pilara komunikacije što je pratilo i vizuelno unapređenje prezentacije proizvoda. Kreirali smo adekvatan sadržaj u skladu sa ciljnom grupom i ključnim porukama brenda. Spojivši tradicionalno i moderno uspešno smo ispričali jedinstvenu domaćinsku priču iz vojvođanske ravnice, a naše trpeze ispunjene najrazličitijim ukusima gostoljubivo su ukazivale na dobrodošlicu porodici i prijateljima.
Rezultat
Uspeli smo da prikažemo i momente za pamćenje i svakodnevni užitak koji pružaju Neoplanta delikates proizvodi.
Više o ovom ukusnom projektu pročitajte ovde.