Projekat
Sadržaj i podrška događaju
Klijent
Valvoline Global EMEA
Brif
Kako isplanirati i uskladiti sadržaj, produkciju i aktivacije za reli trke - dok ste stotinama kilometara daleko?
Upravo to je bio izazov kada smo započeli pripremu za Valvoline Małopolski Rally - jedan od najuzbudljivijih događaja u okviru FIA CEZ šampionata, čiji je glavni sponzor upravo naš klijent Valvoline Global EMEA. Dok su se motori zagrevali u Poljskoj, naš tim je iz Srbije kreirao čitavu kampanju - od prvog tizera na društvenim mrežama, do poslednje sekunde aftermovie-ja. Pored planiranja, kreiranja i oglašavanja sadržaja, naš zadatak bio je i dizajn i priprema za štampu brendinga, kompletnog promotivnog materijala-a, kao i aktivacija na licu mesta.
Rešenje
Pristup bio je jednostavan: dobar plan, organizacija i pažnja na detalje.
Kampanja je bila osmišljena kao celovit sadržajni i vizuelni narativ, koji prati brend kroz sve faze događaja: pre, tokom i nakon trke. Poseban akcenat bio je na činjenici da brend ove godine proslavlja 60 godina postojanja njihovog najprodavanijeg ulja za trkačke automobile – VR1 Racing Oil. U skladu sa tim, pripremili smo dizajn za zastave, šatore, banere.
Osmislili smo plan i koncept sadržaja za društvene mreže za faze pre (u trajanju od mesec i po dana), tokom i nakon relija – od postova najave, preko interaktivnih story-a, reels-eva i pozadina za deljenje sadržaja partnera. Zvezde sadržaja su najvećim delom bili vozači i mehaničari Valvoline trkačkog tima.
Pored toga smo pripremili scenarije za snimanje na terenu i brifove za lokalnu produkciju – od opisa potrebnih materijala, do pitanja za vozače i kompletan #TeamValvoline, koja su potom bila deo Meet #AskTeamValvoline video serijala.
Pripremili smo i brif za lokalnog motorsport influensera, koji je intereagovao sa vozačima i fanovima, kako bismo što bolje zabeležili atmosferu relija – od intervju pitanja, do brifa za snimanje i praćenje samog događaja.
Poseban segment projekta bio je posvećen fanovima na licu mesta. Osmislili smo vizuelna rešenja (uključujući i pripremu za štampu) i brendirane nagrade za seriju zabavnih aktivacija – od točka sreće i kviza, do igre memorije i pikada. Ali, glavna aktrakcija bio je brendirani photo booth, uz koji su učesnici mogli da osvoje i co-drive iskustvo sa vozačem iz Valvoline tima, ukoliko objave fotografiju uz hashtag #VR1RacingExperience na Instagramu.
Pored praćenja trodnevnih trka, svakodnevnim sadržajem za drušvene mreže, poseban akcenat smo stavili na produkciju zvaničnog aftermovie-ja, koji je objedinio čitav događaj. Možete ga pogledati ovde.
Rezultat
Na Meta platformi, sadržaj o Valvoline Małopolski Rally-u pregledan je preko 4 miliona puta. Publika je bila angažovana i na licu mesta – naš photo booth beležio je do 500 posetilaca dnevno, a najbolje fotografije su nagrađene na Instagramu. Sadržaj na društvenim mrežama, usaglašeni timovi na terenu i na digitalu, stotine učesnika u aktivacijama – sve to rezultiralo je kampanjom koja je dodatno pozicionirala Valvoline kao brend koji ne samo da podržava trke, već ih živi.
Kako smo projekat oživeli u vizuelnom smislu, možete pogledati OVDE.
Ako vam je potreban tim i van granica vaše države, koji može da poveže brend, događaj i zajednicu u jednu zaokruženu priču – tu smo da vas podržimo!