Projekat
Rebrendiranje – novi vizuelni identitet
Klijent
3 Banka (nekadašnja Opportunity banka)
Brif
Javila se potreba za rebrendiranjem Opportunity banke, budući da su se postojeći vizuelni identitet i naziv pokazali nedovoljno atraktivnim, razumljivim i prepoznatljivim - naročito među primarnom ciljnom grupom malih biznisa, poljoprivrednih gazdinstava i građana sa nižim primanjima, skoncentrisanim u ruralnim sredinama.
Potreba klijenta bila da se uz novo ime koje su odredili, razvije odgovarajući vizuelni identitet 3 Banke, koji bi preneo vrednosti i filozofiju brenda.
Rešenje
Polazeći od imena koje reprezentuje tri strateška cilja – pozitivan uticaj na ljude, klijente i zaposlene, te pozitivan uticaj na životnu sredinu uz ekonomski prosperitet banke i zajednice u kojoj radi, odlučili smo se da upravo na tome izgradimo vizuelni identitet i upotrebimo jednostavne geometrijske oblike i linije koje se prepliću i predstavljaju simbol drveta kao središte brenda.
Unutar same krošnje može se videti i planeta, kao simbol očuvanja prirode i održivosti u
svakom smislu, što je nadopunjeno nijansom zelene boje koja prati priču.
Gradijent smo upotrebili kako bi logotip dobio još moderniji ton, uz unikatnu zelenu
nijansu u odnosu na druge primere iz industrije.
Sa tehničkog aspekta, logotip je moderan, dugovečan i primenljiv. Pogodan je za
različite načine izrade, ali i izrade od različitih materijala kao što su stirodur, plastika,
drvo, metal i slično.
Kako to zaista izgleda, uz ključne elemente knjige grafičkih standarda, možete pogledati ovde.