sr
Projekat

Predstavljanje projekta na društvenim mrežama iz ugla employer branding-a i prodaje

Klijent

Forwardslash

Brif

Forwardslash je agencija koja pruža usluge izrade strategije veb sajta, dizajna i developmenta, čije se sedište nalazi u Bruklinu, dok su u Srbiji stacionirani u Novom Sadu. Iako se uspešno pozicionira više od 16 godina u vrlo konkurentnoj industriji, potrebna im je bila snažnija vidljivost na kanalima komunikacije i prepoznatljivost vizuelnog identiteta među ciljnom grupom. Poslovanje na dva različita tržišta - srpskom i američkom, zahtevalo je različite pristupe u kreiranju sadržaja. Dok je na kanalima komunikacije na srpskom tržištu fokus na employer branding-u, na američkom tržištu se preferira prodaja. Jedan od osnovnih zahteva bio je da se projekti, na kojima je Forwardslash radio, predstave iz oba ugla.

Rešenje

Kako bismo razumeli klijenta prvi koraci bili su istraživanje industrije, načina poslovanja, zahteva, kao i usluga koje Forwardslash pruža – a najvažnije je bilo prepoznati i istaći vrednosti koje ih čine jedinstvenima na jakom konkurentskom tržištu. Kao koristan uvid u projekat služio je brif projektnog menadžera, koji je bio zadužen za projekat koji smo predstavljali. Ključna pitanja, kojima smo se vodili, u iznalaženju adekvatnog vizuelnog i kopirajterskog rešenja su:

– Koje zahteve je klijent imao
– Koji su bili izazovi i kako ih je tim rešio
– Koje su vrednosti donete kroz saradnju
– Koji su rezultati postignuti

Na osnovu ovih informacija strateški smo koncipirali prikaz svakog projekta kroz tri objave, u kojima je hronološki predstavljen ceo proces iz ugla prodaje, a zatim employer branding-a. Nakon što smo definisali celine koje smo želeli da istaknemo, ton komunikacije, formate i poruke koje smo želeli da pošaljemo, krenuli smo u realizaciju. Kanali komunikacije na kojima se objavljivao sadržaj su Instagram, LinkedIn, Facebook i WhatsApp. Prema knjigama standarda u skladu sa brendom klijenta kreirali smo vizuale uz adekvatne ispise i tekst, što se može videti na jednom od primera: 

Objava 1
Objava 2
Objava 3

Sledeći korak je bio da objavu prilagodimo i predstavimo iz employer branding ugla kroz vrednost rada Forwardslash tima, i približimo potencijalnim kandidatima kako izgleda učestvovati u značajnim projektima. 

Rezultat

Tokom prvih 6 meseci saradnje zabeležen je značajan porast metrika na svim kanalima komunikacije na oba tržišta – na Facebook stranici ostvaren je rast poseta za 370%. Na Instagram profilu za američko tržište domet je porastao za 1400%, a impresije za 3800%. Dok je na LinkedInu domet veći za 220%, impresije za 300%, a broj klikova dostigao uvećanje za 990%. Posledično, uvećanje pomenutih parametara u praksi je dovelo do uvećanja broja pristiglih prijava za otvorene pozicije u tom periodu, osnaživanja prepoznatljivosti vizuelnog identiteta, interne kulture i profesionalnosti iza koje Forwardslash tim stoji. Predstavljanjem klijenta kao poželjnog poslodavca i idealnog poslovnog partnera, uspešno je savladan i jedan od glavnih izazova Homepage taska, a to je: usklađivanje vrednosti employer branding-a i prodajnih aktivnosti kroz kreiranje jedinstvenog, kvalitetnog sadržaja za digital nastup. 

 

back