Projekat
Postavka vizuelnog identiteta
Klijent
New Hospital
Brif
Budući da je klijent novootvorena opšta bolnica u Novom Sadu, najsavremenija u regionu, bilo je neophodno razviti originalan vizuelni identitet privatne bolnice imena - NEW Hospital. Cilj je bio da se vizuelnim identitetom komunicira kako najsavremenija oprema i stručnost, tako i autentičnost u brižnom i posvećenom pristupu svakom pacijentu.
Rešenje
Izradili smo logo koji je inspirisan najuniverzalnijim medicinskim simbolom – krstom, koji smo prilagodili na drugačiji, autentičan i elegantan način. Iz perspektive forme, krst podseća na leptira koji simbolizuje život, nadu i brz preobražaj. Istovremeno asocira na čoveka ispruženih ruku, koji ima dvostruku simboliku – predstavlja onog koji traži, ali i onog koji pruža pomoć.
Paletu boja čine posebne nijansama zelene boje, koja simbolički označava zdravlje i blagostanje, dok je gradijent baziran na kombinaciji boja Tea i Leaf i može se koristiti i kao zaseban grafički element.
Takođe, pažljivo birana tipografija odgovara vrednostima brenda. Font OMNES izgleda veoma profesionalno, dok, istovremeno, svojim oblim ivicama odaje veoma pozitivan i prijateljski utisak.
Kako sve izgleda u primeni, prateći knjigu grafičkih standarda, možete pogledati ovde. Ukoliko vam je potrebna naša podrška u postavci vizualenog identiteta za vaš brend – kontaktirajte nas!