Projekat
Performance kampanja za SkyLounge bar Hotela Hilton
Klijent
SkyLounge bar - Hotel „Hilton”, Beograd
Brif
U „SkyLounge baru”, koji je zasebno brendirani deo hotela „Hilton”, pripreman je ekskluzivni doček Nove godine. Program, jelovnik i urbani odabir izvođača za ovo veče prilagođeni su prostoru na krovu ovog novog, arhitektonski veoma modernog hotela sa fantastičnim pogledom na Trg Slavije i Novi Beograd. Time je determinisana ciljna grupa i način na koji bi joj se bilo najbolje obratiti - atraktivnim internet objavama, sa jasnim pozivima na akciju, koje će se lako pregledati na mobilnim uređajima. Cilj je bio jasno postavljen - zakup kompletnog prostora kluba.
Rešenje
Nakon detaljnog istraživanja buyer persone u odnosu na zadati cilj, urađen je plan kampanje. U središte digitalnog nastupa postavljen je landing page ka kome je, pristupom od 360 stepeni, vodila lepeza različitih formata oglasnih poruka sa Google-a, Facebook-a i Instagram-a.
U prvoj fazi kampanje, sa jasno postavljenim goal-om i definisanom ciljnom grupom, kreiran je u prvoj nedelji decembra custom audience, a nakon toga je, u naredne dve nedelje, urađena call to action kampanja.
Rezultat
Kampanja je, pod sloganom „Doček Nove godine kakav Ti zaslužuješ” rađena u svim zemljama regiona: Srbiji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Makedoniji. Posetioci landing-a mogli su svoje mesto da rezervišu putem kontakt forme ili direktnim pozivom sa landing page-a na, za tu priliku određen goal. Čak 82 telefonska poziva i 93 poruke za posledicu su imali činjenicu da je novogodišnja noć u „SkyLounge baru” hotela „Hilton” u Beogradu rasprodata desetak dana pre događaja.
Ceo projekat možete pogledati ovde.
Kao njegov nastavak uradili smo i prezentacioni sajt SkyLounge-a.
Više o landing stranicama, njihovoj ulozi i značaju možete da pročitate na našem blogu.