Projekat
Online event Coca-Cola podrška mladima
Klijent
Coca-Cola HBC Srbija
Brif
Coca-Cola podrška mladima je nacionalni program kompanije Coca-Cola HBC, koji se organizuje već pet godina zaredom. Program nastoji da podelom korisnih znanja, saveta i iskustava priznatih predavača i preduzetnika, osnaži mlade u potrazi za poslom. U periodu pre pandemije korona virusa, koncept programa zasnivao se na offline radionicama koje su se odvijale u gradovima širom Srbije. Zadatak agencije bio je da, imajući u vidu COVID - 19 epidemiološku situaciju, predloži rešenje koje bi na najadekvatniji način omogućilo sprovođenje programa Coca-Cola podrška mladima.
Rešenje
Predložili smo realizaciju online događaja – konferencije koja je trajala šest sati, uz učešće šest predavača – među kojima su bili stručnjaci iz kompanije i poznati influenseri, koji su prenosili svoja poslovna iskustva i odgovarali na pitanja mladih učesnika programa kroz u Q&A segment. Na ovaj način smo, uprkos situaciji izazvanoj korona virusom, kroz program Coca-Cola podrška mladima uspešno okupili značajan broj učesnika i nastavili da podržavamo mlade ljude u potrazi za karijerom, prenošenjem ključnih saveta, znanja i ličnih biznis iskustava predavača. Informaciju o samoj konferenciji, konceptu i pozivu na prijavu – proširili smo uz podršku SMART promocije na društvenim mrežama Facebook i Instagram, kao i kroz aktivnu Google kampanju.
Na ovaj način maksimalno smo umanjili troškove organizacije, budući da se sve dešavalo online uz uključenja učesnika iz zemlje i inostranstva, te su izbegnuti troškovi zakupa studija, prevoza, smeštaja, hostinga učesnika događaja i slično. Ovaj format pokazao se veoma korisnim i dobro posećenim, te su i mentorske sesije, koje su deo programa Coca-Cola podrška mladima, po prvi put realizovane takođe online.
Rezultat
Na našu online konferenciju prijavilo se 1819 mladih, dok je prosečna ocena konferencije koju su dali učesnici kroz online anketu bila 9.5 od 10. Na deset do sada održanih mentorskih online sesija učestvovalo je više od 450 mladih. Istaknuti rezultati nam govore o kvalitetu odabranih tema, predavača, konceptu samih online događaja i uspešnosti projekta i u godini koju je obeležila pandemija.