Projekat
Nutrino Lab TikTok kampanja
Klijent
Baby Food Factory - Nutrino Lab
Brif
Brend Nutrino Lab je kao stvoren za mlade - živopisan, energičan i uvek spreman za pokret. Pored Instagrama i Facebook-a, gde je ovaj brend već dobro poznat svojoj publici, njegova ciljna grupa je u velikoj meri prisutna i na još jednoj popularnoj društvenoj mreži. Naravno, reč je o TikTok-u. Kako bismo što efikasnije proširili svest o brendu, ideja je bila da realizujemo kampanju u saradnji sa popularnim TikTok influenserima.
Rešenje
Imajući u vidu da je cilj kampanje doći do što većeg broja mladih koji imaju različita interesovanja i afinitete, izbor influensera bio je najznačajniji prvi korak. Za početak, želeli smo da u kampanji učestvuju i native TikTokeri, ali i influneseri koji su već dobro poznati široj publici. Tako smo došli do influensera putem kojih smo na adekvatan način mogli da prenesemo poruke odabranim ciljnim grupama.
Aktivnosti influensera rasporedili smo tokom čitavog decembra, budući da je tada praznična euforija u jeku i influenseri, kao i korisnici, su naročito aktivni. Cilj kampanje bio širenje awareness-a o Nutrino Lab pireima koji su napravljeni od 100% voća i povrća, ali je važno naglasiti i da se oni pakuju u specifičnom pouch pakovanju, pa je stoga bilo potrebno demonstrirati i način konzumacije (direktno iz pakovanja), ali i njihovu praktičnost.
To nas dovodi do drugog koraka – brifiranje influensera.
Pratiocima popularnih TikTokera bitna je doslednost u njihovom sadržaju, a kada je u pitanju plasiranje proizvoda, publika ceni neposrednost. Zbog toga smo brif ka influenserima prilagodili sadržaju koji je karakterističan za njihov nastup na ovoj društvenoj mreži, kako bismo na što autentičniji način predstavili Nutrino Lab široj publici. U skladu sa tim, svako od influensera snimio je različit tip videa.
Fokus pojedinih videa bio je na detaljnijem predstavljanju proizvoda i njihovih benefita i karakteristika, dok su ostali prikazivali različite prilika za konzumiranje funkcionalnih pirea – Wake up mix, Power mix i Fitness mix. Kako bismo segmentirali sadržaj i obezbedili veću vidljivost brenda, u svim videima korišćeni su hashtagovi #NutrinoLab #prečicadovoća #100postovoćeipovrće i #onthego, kako bismo i na taj način segmentirali sadržaj i skrenuli pažnju na karakteristike brenda i samih proizvoda.
Rezultat
Treći i finalni korak jeste – sumiranje rezultata. 📊 Već nakon prvih nekoliko dana kampanje, sadržaj je privukao pažnju ciljne grupe, a diskusija na videima nastavila se u komentarima, gde su pratioci postavljali dodatna pitanja, kao što su detalji o specifičnom proizvodu, prodajna mesta, pa čak i zahtevi da influenser proba određeni proizvod i podeli utiske samo o njemu.
Da li smo postigli cilj? Brojevi nam pokazuju sledeće: Sadržaj na kanalima influensera je dostigao reach od preko 250 hiljada nakon mesec dana kampanje, dok je taj broj trenutno premašio cifru od 350 hiljada korisnika koji su se upoznali sa Nutrino Lab proizvodima. U prilog postizanju cilja govori i činjenica da je preko 90% korisnika video pogledao na “For You” stranici. Zaključak – Nutrino Lab prečica do voća je uspešno pronašla i prečicu do publike na TikToku. 🙂