Projekat
Kampanja i komunikacija prilagođena pandemiji COVID-19
Klijent
Baby Food Factory - Nutrino
Brif
Budući da je inicijalna prolećna kampanja koja je trebalo da bude usmerena na proizvod koji je idealan za poneti i za konzumaciju outdoor, morala biti odložena usled pandijemije virusa korona - reagovali smo brzo. Odgovorili smo na novonastalu situaciju u kojoj se sve aktivnosti fokusiraju na digital i došli na ideju kako da u vreme pandemije, ulepšamo i olakšamo deci i njihovim roditeljima ostanak kod kuće.
Rešenje
Tokom aprila 2020. godine, lansirali smo Nutrino igraonicu, kroz koju smo ciljnoj grupi pružili dodatnu vrednost i postali podrška u novonastaloj situaciji. U okviru online platforme naša publika pronašla je mesto gde zajedno mogu da provode vreme igrajući se dok su kod kuće.
Ova platforma osmišljena je tako da svi mogu da joj pristupe preko svojih desktop i mobilnih uređaja. Potrudili smo se da Igraonica svima bude jednako zabavna – i deci kao i roditeljima. Na postojećem sajtu, kreirali smo landing page sa tri igrice – bojankom, slagalicom i igrom memorije. A mislili smo i na one koji više vole tradicionalniji vid zabave, te smo pripremili i verziju bojanke koja se mogla preuzeti i štampati.
Nutrino igraonica je propraćena i jakom kampanjom na Facebook-u, Instagram-u i Google-u, a kompletan sadržaj je prilagođen za pet tržišta: Srbiju, Bosnu, Crnu Goru, Severnu Makedoniju i Albaniju.
Rezultat
Tokom mesec dana kampanje, oglas na Facebook-u je imao preko milion pregleda, na platformi smo zabeležili bezmalo 40 hiljada poseta, a bojanka je preuzeta sa sajta više od dve hiljade puta. Nutrino Igraonica je nekoliko puta bila prikazana na platformi classroom.google.com, te pretpostavljamo da je neki nastavnik podelio link do Igraonice kako bi animirao đake.
Više o projektu možete pogledati OVDE.