Projekat
Novi koncept komunikacije kao podrška promociji Pokreni se za nauku programa
Klijent
Kompanija Filip Moris u Srbiji
Brif
Naš zadatak bio je da kroz novi pristup naučnom sadržaju povećamo interakciju ljudi na Facebook stranici Pokreni se za nauku, te naučni sadržaj komuniciramo na drugačiji, nestereotipan način, učinimo ga pristupačnijim ljudima, ali i uskladimo sa potpuno novim procesom prijava na Pokreni se za nauku konkurs.
Rešenje
Kako bismo to postigli, dodali smo prizemne, zagonetne i šaljive karakteristike stilu i tonu komunikacije sa zajednicom. Stvorili smo koncept zasnovan na različitim vrstama sadržaja i tema – naučne vesti, zanimljivosti, interaktivni i informativni sadržaj, kao i CTA objave u kojima smo komunicirali neophodne informacije vezane za Pokreni se za nauku program i proces prijave na aktuelne konkurse. Sve ovo pratio je odgovarajući vizuelni stil, kojim smo naglašavali detalje i priču koju smo želeli da ispričamo.
Rezultat
Ovakav koncept doprineo je porastu interakcija na Facebook stranici što pokazuje veliki broj komentara, reakcija i deljenja Pokreni se za nauku sadržaja. Osim toga, tokom kampanje za same konkurse insistirali smo na direktnom i jasnom CTA što je zajedno sa prilagođavanjem komunikacije rezultiralo i većem broju prijava na Pokreni se za nauku konkurse. Prosečan engagement rate na objavama bio je 7.06%, a ljudi su u većoj meri počeli da komentarišu i dele sadržaje sa stranice.
Više o ovom projektu možete potražiti ovde.