Projekat
Newsletter koji se voli
Klijent
Homepage Creative Digital (Sam svoj majstor)
Brif
Oduvek verujemo u vrednost koju newsletter pruža. Direktna komunikacija sa ljudima koji žele da vas čuju, bez konkurencije u trenutku čitanja, moćan su kanal za povezivanje publike sa brendom (u nekim slučajevima i za prodaju, ali nama to nije bio primarni cilj). Cilj nam je bio da ovaj kanal komunikacije koristimo kako bismo sa publikom delili ono o čemu i sami pričamo - ideje, uvide, projekte i inspiraciju. Tu i tamo da se i pohvalimo kad nešto uradimo dobro. Ideja je bila da osmislimo sadržaj koji bismo i mi želeli da pročitamo, bez nepotrebnog opterećenja i viška informacija.
Rešenje
Prva tema bila je dinamika, jer nismo pristalice slanja čestih newslettera bez vrednosti, samo da se ispoštuje raspored. Procenili smo da jednom mesečno imamo šta da kažemo, a i dovoljno vremena da sa pažnjom selektujemo teme i pripremimo sadržaje.
Volimo da pojednostavimo proces i vreme uložimo tamo gde je korisnije, tako smo napravili templejt sa ustaljenim segmentima, prepoznatljivog dizajna. Umesto da svaki put razmišljamo o dizajnu i strukturi, vreme preusmerimo na temu i sadržaj. Time dobijamo zanimljive i kvalitetno obrađene teme za naš newsletter.
Šta smo to procenili kao korisne segmente:
- svaki NL ima krovnu temu koja je aktuelna i korisna
- na tu temu, često pišemo blog post kao edukativni sadržaj
- takođe, prikazujemo i srodne projekte kako bismo teoriju prikazali u praksi
- važan segment je pregled trendova ili aktuelnosti iz naše industrije (šta smo to primetili, ispratili, našli da je korisno…)
- i na kraju, puštamo da zavirite u @life@HP rubriku kroz koju delimo priče iz agencijskog života, otvorene pozicije ili zanimljive interne momente.
Često se desi da ubacimo i poneku preporuku, korisnu alatku ili zanimljivost, onako kako bismo to podelili i sa kolegama iz tima.
Rezultat
Iz meseca u mesec, naša lista se širi, a procenat otvaranja mejlova je uvek visok. To je za nas pozitivan feedback od publike i motiviše nas da svaki naredni newsletter bude sve zanimljiviji i bolji. Sa strane operative, rešenje koje smo osmislili je praktično, ne opterećuje tim bespotrebnim koracima i daje prostor da se bavimo suštinom – sadržajem koji za publiku ima vrednost. Ukoliko i vi želite ovakav tip sadržaja za svoj brend, javite nam se – rado ćemo ga kreirati za vas.
Više o ovom projektu možete pogledati na našem Behance nalogu, a ukoliko među prvima želite da saznate najnovije informacije iz sveta digitala ili pak vrlo korisne AI promptove – prijavite se na newsletter ovde!