Projekat
TikTok oglašavanjem do rasta zajednice za 900%
Klijent
Valvoline
Brif
Valvoline kao brend poznat po proizvodnji motornih ulja, posebnu pažnju poklanja negovanju odnosa sa mehaničarima širom Evrope, u čemu je agencija Homepage podrška nekoliko godina zaredom. Popularnost TikTok platforme i sve veći broj sati koji korisnici na njoj provode, bili su jasan signal da Valvoline, koji preko 150 godina gradi odnose sa zajednicom, treba da iskoristi mogućnosti ove društvene mreže i dodatno se poveže sa zajednicom. Možemo li sa nalogom kreiranim u Srbiji doći do mehaničara širom Evrope? Ispostavilo se da možemo - uz TikTok oglašavanje.
Rešenje
U Srbiji još uvek nije omogućeno TikTok oglašavanje, ali za nas to nije bila prepreka. Agencija Homepage već godinama postoji i gradi partnerstva na INO tržištu, te smo uz pomoć saradnika uspeli da se upoznamo sa svim mogućnostima promocije na TikTok platformi i da pokrenemo kampanju.
Naš media tim nije krio oduševljenje širokim spektrom mogućnosti TikTok oglašavanja. Prilikom postavke TikTok oglasa, mogu se odabrati različiti ciljevi – awareness, povećanje poseta sajtu, povećenje poseta profilu i uvećanje zajednice na profilu. Ciljevi takođe mogu biti sakupljanje lidova, praćenje konverzija kao i povećanje pregleda videa.
Cilj naše kampanje bio je uvećanje zajednice na TikTok nalogu brenda kao i povećanje interakcije kroz video preglede. Zbog toga smo za kampanju pažljivo odabrali nekoliko video sadržaja koji su organski postigli dobre rezultate i iskombinovali ih sa odgovarajućim formatima oglasa.
Iskoristili smo i sve mogućnosti tagretiranja koje TikTok platforma pruža – interesovanja, geo-lokaciju, relevantne heštegovi… Tako je naša kampanja bez problema dosegla do ciljnih javnosti klijenta na tržištima Poljske, Španije, Turske, Rumunije, Italije, Francuske, Nemačke i Velike Britanije.
Želeli smo da dođemo do publike koja intereaguje sa kreatorima sadržaja iz ove industrije, kao i do korisnika koji intereaguju sa videima i popularnim hashtagovima, relevantnim za automobilsku industriju.
Rezultat
Tokom kampanje koja je trajala 10 dana, oglasi su prikazani preko 120 hiljada puta, dok je TikTok profil dobio 4.300 novih pratilaca. Imajući u vidu početni broj pratalica, ovo je uvećanje od 900% za period trajanja kampanje.
Kada govorimo o demografskoj strukturi, ovom kampanjom razbili smo predrasude da je platforma namenjena samo mlađoj populacijii. Više od polovine ostvarenih prikaza – 62% postignuto je u starosnoj grupi od 25 – 44 godine. Na drugom mestu nalazi se grupa od 45+ godina sa 21% ostvarenih prikaza oglasa, dok je najmanje prikaza – 17% ostvareno u najmlađoj grupi 13 – 24 godine.
Novi pratioci pristigli su iz svih targetiranih tržišta, što je posebno važno imajući u vidu osnovni cilj kampanje, a to je povezivanje sa zajednicom iz cele Evrope.
Ukoliko i vi imate želju da se glas vašeg brenda čuje na TikTok-u i van granica Srbije, konktaktirajte nas, a mi ćemo se pobrinuti za sve ostalo. 🙂