sr
Projekat

Kampanja koja je aktivirala mehaničare širom Evrope

Klijent

Valvoline

Brif

Valvoline, kao proizvođač motornih ulja, svake godine mart posvećuje svojim najlojalnijim partnerima - mehaničarima. Ove godine fokus kampanje na globalnom nivou zasnivao se na premisi da nas mehaničari uvek pokreću napred “Mechanics keep us moving forward”. Zadatak agencije bio je da adaptira kampanju za evropsko tržište i da osmisli način kako da podstakne ciljnu grupu na interkaciju i učešće u samoj kampanji.

Rešenje

Razvijajući kreativni koncept za kampanju “Mesec Mehaničara”, imali smo na umu da su njihov glavni “alat” zapravo ruke. Ruke simbolizuju njihov rad, posvećenost, na njima se vidi iskustvo i godine predanosti zanatu. Tako se rodio koncept “Hands that keep us moving forward”. Upravo iz tog razloga su ruke mehaničara bile stalno prisutni motiv kroz foto i video kampanju koja je realizovana na Valvoline Europe Facebooku i Instagramu.

U tizer fazi kampanje mehaničare smo predstavljali kroz sadržaje koji govore o godinama njihovog iskustva uz pomoć fotografija njihovih ruku i godine iskustva u poslu. Nakon toga usledili su video materijali kroz koje smo predstavljali pripadnike ovog zanata iz Švedske, Nemačke, Španije, Italije, Srbije, Holandije, Belgije, Portugala, Mađarske i Poljske. Mehaničari su pričali o svojim prvim poravkama, omiljenim automobilima, trenucima koje pamte, omiljenom alatu i sl…

Na ovaj način brend je direktno uključio ciljnu grupu, koja je postala deo kampanje, a njeni predstavnici autori i prenosioci poruke.

Kruna kampanje bila je aktivacija kojom smo angažovali zajednicu i pozvali mehaničare da dele fotografije svojih ruku u toku posla. Dodatno, kreirali smo brendirane stikere sa motivima bliskim ciljnoj grupi i Valvoline proizvodima.

Rezultat

Video sadržaji su za vreme trajanja kampanje imali gotovo 300.000 pregleda dok smo putem objava dosegli do čak 900.000 jedinstvenih naloga. Sve zajedno, performans Valvoline stranice za Evropu je tokom Meseca Mehaničara bio bolji u proseku za 500% prema svim metrikama u odnosu na prethodni mesec.

16 Giphy stikera je za mesec dana kampanje zabeležilo bezmalo nešto više od 896 hiljada pregleda, dok je nakon tri meseca taj broj bio 1.800.000 pregleda.

Ova kampanja nagrađena je u okviru Web Excellence Awards za 2022. godinu, među 1.200 radova iz 39 zemalja sveta.

Primer sadržaja kampanje možete pogledati OVDE – a ukoliko želite da i sa vama postižemo sjajne rezultate – kontaktirajte nas! 🙂 

back