sr
Projekat

Kako smo doprineli popularizaciji pivske industrije?

Klijent

Udruženje pivara Srbije

Brif

Udruženje pivara Srbije (UPS) okuplja tri vodeće pivare u zemlji (Apatinsku pivaru, Carlsberg Srbija i Heineken Srbija), kao i najvećeg proizvođača slada (Sladaru Soufflet). Zajedničkim snagama, rade na stvaranju povoljne i održive klime za rast i razvoj pivarske industrije.
Imajući u vidu da su Facebook i Instagram stranice UPS-a bile neaktivne, sa nešto više od 2.000 pratilaca, naš zadatak je bio da unapredimo i osvežimo komunikaciju UPS-a, tako da se ona približi mlađim punoletnim ljubiteljima piva. Istovremeno, cilj je bio da doprinesemo popularizaciji pivske industrije, promovišući kulturu uživanja u pivu na odgovoran i umeren način, bez promocije konkretnih brendova.
Uz to, definisan je jasan KPI: povećanje baze pratilaca na Instagramu i dostizanje milestone-a od 10.000 pratilaca u narednih 12 meseci

Rešenje

Kombinovanjem edukativnih i interaktivnih postova, kvizova i nagradnih aktivnosti, podstakli smo korisnike da se uključe i intereaguju sa sadržajem. Na taj način okupili smo zajednicu ljubitelja piva (18+) koja želi da sazna više o njegovoj tradiciji i proizvodnji.  Poseban fokus smo stavili na odgovorno uživanje, promovišući umerenost i kulturu konzumacije. Istovremeno, osvežili smo vizuelni nastup Udruženja pivara Srbije, kako bismo ga učinili prepoznatljivijim i privlačnijim za ciljnu grupu (18+).

Kako bismo povećali vidljivost i postakli angažovanje zajednice, tokom cele godine sprovodili smo ciljano optimizovanu kampanju usmerenu na privlačenje pažnje relevantnih korisnika na Metinim platformama.

Rezultat

Za manje od godinu dana, Instagram zajednica Udruženja pivara Srbije prošla je kroz značajnu transformaciju. Broj pratilaca premašio je  10.000, a interakcije su dolazile iz gotovo svih gradova Srbije. Sadržaj koji smo kreirali dopreo je do čak milion jedinstvenih korisnika društvenih mreža.

Pored Instagram profila, aktivna komunikacija se vodila i na Facebook-u, gde je zajednica za godinu dana porasla za 2.600 novih pratilaca, a ostvaren je reach od 585.000 jedinstvenih naloga. Komunikaciju i sadržaj na Linkedin kanalu prilagodili smo poslovnoj zajednici, sa ciljem edukacije i podizanja svesti o značaju pivarske industrije.

No, pored ovih brojki, postigli smo nešto mnogo vrednije!
Naša strategija doprinela je kreiranju angažovane zajednice koja lajkuje objave, aktivno komentariše, deli sadržaj i učestvuje u razgovorima o pivu. Na taj način  smo stvorili prostor za edukaciju i promociju kulture odgovorne konzumacije piva, a ujedno značajno unapredili vidljivost piva kao kategorije.

Kako sve izgleda u praksi, možete videti OVDE.

Ukoliko i vi želite da unapredite komunikaciju svog brenda i izgradite angažovanu zajednicu, javite nam se.  Zajedno možemo podići vašu priču na viši nivo.

back