Projekat
KAKO POVEĆATI PROFIT OPTIMIZACIJOM KAMPANJA NA META PLATFORMI
Klijent
TRI O
Brif
Tri O je kompanija čija je osnovna delatnost trgovina gvožđarskom robom i belom tehnikom. Posluje više od 30 godina, a prodajne objekte ima na preko 30 lokacija u Srbiji gde uspešno plasira svoje proizvode. Pored velikog broja maloprodajnih objekata, Tri O uspešno nastupa i zauzima važno mesto u online trgovini. Njihova ponuda poseduje preko 25.000 proizvoda široke potrošnje, koji su neretko neophodni svakom domaćinstu. Pred nama je stavljen veliki izazov - napraviti segmentaciju ciljne grupe i kreirati strategiju oglašavanja kao i plan aktivnosti za njihove kampanje.
Pored podršci online prodaji, naš zadatak je bio i da pokušamo da promovišemo fizičke radnje i da proširimo brand awareness kroz plaćene oglase na Meta platformi.
Rešenje
Optimizacija kampanja i promena prikaza proizvoda na akciji.
Koraci koje smo preuzeli:
Prvi korak je podrazumevao detaljno razumevanje ciljne grupe našeg klijenta kroz analizu demografskih podataka, ponašanja korisnika iz prethodnih kampanja, analizu baze kupaca, proveru raspoloživih publika. Ovo nam je omogućilo da za svaki tip kampanje definišemo tačno određen profil potencijalnog kupca ili posetioca radnje. Takođe smo u ovoj fazi i napravili strategiju publike koju ćemo testirati i koristiti u kampanjama.
Drugi korak – kreiranje više varijacija oglasa, od vizualno privlačnih slika do video sadržaja, preko tradicionalnih carousel objava, kako bismo testirali na koji tip oglasa publika najbolje reaguje. Uz podešavanje A/B testova smo dolazili do tipova objava koje su najviše generisale prodaju i na njih smo stavljali najveći fokus.
Treći korak – definisanje specifičnih ciljeva kampanje. Fokusirali smo se na povećanje prodaje, angažovanje publike i izgradnju prepoznatljivosti brenda. U ovom koraku smo već imali unapred definisane metrike koje smo pratili, kao i postavljene KPI metrike koje smo želeli da dostignemo. Ovo praćenje nam je davalo najbolje uvide u kom smeru je neophodno da se naša kampanja razvija i na koji način da se vrše promene u sklopu njih.
Rezultat
Uspeh ovih kampanja se ogleda kroz metrike koje su se povećale za 50% u periodima kada su bile aktivne kampanje: povećao se broj ulazaka na sajt, generisano je 30% više prodaja i uz sve to se povećao broj korisnika koji je posećivao radnje.