sr
Projekat

Integrisana kampanja Neću da ćutim

Klijent

DOX TV

Brif

DOX TV je televizija čiji se programski koncept bazira na plasiranju dugometražnih i kratkih dokumentarnih filmova i serija sa fokusom na ljudskim pričama. Ideja klijenta je bila da se kreira projekat kojim će se predstaviti njihov koncept i vrednosti, koji će u isto vreme uključiti ljude, odnosno njihovu potencijalnu publiku u kreiranje sadržaja, ali i kojim će se srušiti tabui i predrasude karakteristični za ovo područje.

Ideja o projektu je došla od klijenta, a sam uspeh iz prvenstveno odlične saradnje, sugestijama i uključenosti klijenta u svakodnevnom radu na projektu, i sugestijama koje smo delili između timova klijenta i agencije.

Rešenje

DOX TV je osmislila i organizovala projekat Neću da ćutim, koji je realizovan na teritoriji Srbije, čiji je cilj da podstakne i ohrabri ljude da progovore o nekom svom ličnom iskustvu kroz video poruku, a o kojem generalno postoje predrasude i deo je nekog sistemskog problema. Podrška agencije sa ogledala kroz rad na više segmenata kampanje. Podrazumevala je pronalazak i produkciju (snimanje) priča, pripremu materijala za offline komunikaciju, pripremu kreative za digitalnu kampanju, kao i pripremu i vođenje Google kampanje. Takođe, kreirali smo i website , okosnicu projekta, na kojem su kasnije učesnici mogli da postave svoje video priče, ali i da sve one koje zanima pogledaju priče ostalih učesnika.

Studijski snimljene priče emitovane su i na kablovskim televizijama i predstavljale su podstrek za učesnike koji su kasnije sami postavljali svoje priče na sajt.

Osim tih aktivnosti, kreativni koncept odnosno vizuelni pravac komunikacije primenili smo i na offline deo kampanje kroz pripremu rešenja za bilborde, dukseve, stikere i bedževe.

Rezultat

Uspeh ove kampanje ogleda se pre svega u odličnom odzivu javnosti. Tokom kampanje podeljena je 31 priča, a neke od njih su bile toliko inspirative da su veoma posećeni i čitani /gledani mediji radili intervjue sa nekim od učesnika. Sami učesnici i njihovi prijatelji su rado delili svoju, kao i priče nekih drugih ljudi i na taj način postali brand ambasadori kako projekta tako i DOX TV kao jednog od pokretača kampanje.

Tokom prvih mesec dana kampanje, priče su do kraja pogledane 27 hiljada puta, a ukupno je bilo gotovo sto hiljada pregleda. Zahvaljujući temeljnoj posvećenosti klijenta i prepoznavanju digitalnih kanala komunikacije kao moćnog alata za dolazak do ciljne grupe, sjajni rezultati zabeleženi su i na društvenim mrežama, pa je tako Instagram stranicu posvećenu projektu zapratilo preko šest hiljada ljudi, dok je stranicu na Facebook-u zapratilo više od 13 hiljada ljudi.

Više o projektu pogledajte na linku.

Website projekta dostupan je ovde.

back