Projekat
Ekonomično rešenje za potrebe malog biznisa
Klijent
SL Consulting (Švajcarska/Španija)
Brif
Konsultankinja iz Švajcarske javila nam se sa željom da kreiramo brending za njen mali biznis, kao i da joj pomognemo da kroz jednostavan i inspirativan website što bolje predstavi potencijalnim klijentima svoje dugogodišnje iskustvo. Bilo je neophodno da informacije budu predstavljene tako da budu podrška u donošenju odluke o saradnji, budući da najčešće dolazi do novih kontakata putem mreže zadovoljnih klijenata koji je preporučuju dalje.
Ujedno, naglasila je da želi jednostavan, moderan i minimalistički brending koji bi bio komplementaran sa onim što ona sama i njeno poslovanje predstavljaju kroz sledeće ključne reči: pouzdano, profesionalno, agilno, moderno, prijateljski nastrojeno, orijentisano na ljude i rezultate.
Rešenje
Trudili smo se da i sami budemo dobri konsultanti i da ponudimo optimalno rešenje koje bi klijentu pružilo vrednost, a ujedno bilo time & budget-friendly.
Naš tim kreirao je nekoliko idejnih rešenja brendinga, a potom smo zajedno sa klijentom došli do finalnog rešenja čiji je ključni element bio znak beskonačnosti kao simbol partnerstva i dugotrajne saradnje sa klijentima.
Nakon kreiranja ključnih elemenata brendinga – logotipa, kolor palete i fontova, posvetili smo se izradi sajta, vođeni istim principima. Uz isticanje ključnih poruka, koncizno i direktno navođenje usluga i načina saradnje, te isticanje biografije i sertifikata, ali i poziva na akciju. Sve to upakovali smo u jednostavanu, preglednu i funkcionalnu celinu.
Rezultat
Iako naizgled jednostavno, ovo rešenje je visoko funkcionalno i ispunjava sve ciljeve koje je klijentkinja postavila pred nas. Ponekad se čini da je najteže doći do rešenja koja su kompleksna, no u praksi je često drugačije. Uklanjanje balasta informacija kako bi se istakle samo one ključne, pojednostavljenje dizajna kako ništa suvišno ne bi odvraćalo pažnju i na kraju usklađivanje svega sa estetikom i kulturom zemlje za koju se projekat radi, nije bio lak zadatak.
Znamo da zvuči kao kliše, ali zadovoljstvo klijenta je najbolji pokazatelj da smo uradili dobar posao. Pored pohvala za proces i rezultat, povratne informacije koje nam pristižu su lepe reakcije publike na novi sajt i povećanje broja upita za saradnju.
Ceo projekat možete pogledati OVDE.