Projekat
COVID-19 i post COVID-19 sadržaj za Ada Mall
Klijent
Ada Mall
Brif
Tržni centar Ada Mall otvoren je u Beogradu u maju 2019. godine i predstavlja jedinstveno mesto susreta, čiji enterijer odiše toplinom, a terase pružaju nestvaran pogled na grad.
Usled vanrednog stanja koje je u Republici Srbiji uvedeno zbog pandemije virusa korona, ovaj tržni centar je većinski zatvoren na neodređeno vreme, dok su samo tri prodavnice svakodnevno snabdevale građane u ograničenom vremenskom periodu.
Bilo je potrebno prilagoditi se situaciji u kojoj smo se svi našli i pronaći način da ostanemo uz svoju publiku i u periodu neizvesnosti i na taj način nastavimo da gradimo odnos sa njom i zajedničkim snagama prođemo kroz izazovni period za sve nas.
Rešenje
Kako bi fanovi i pratioci bili informisani i intereagovali sa sadržajem u tim novim okolnostima, bilo je potrebno promeniti celokupan pristup nastupu na društvenim mrežama.
Zaključili smo da je izuzetno važno nastaviti komunikaciju sa ciljnom grupom u novim okolnostima i kreirati sadržaj koji bi i odgovarao potrebama naše ciljne grupe, ali i vrednostima klijenta. Nastojali smo da privučemo pažnju ljudi u novonastaloj situaciji, pružimo im informacije i zabavimo ih dok su zatvoreni u svojim domovima – ali i istovremeno ih na suptilan način podsećamo na aktivnosti i lepe trenutke koje su provodili u Ada Mall-u.
Rezultat
COVID-19 sadržaj kreirali smo u tri faze:
– tokom vanrednog stanja objavljivali smo tzv. lifestyle objave i zanimljivosti o delu grada u kom se nalazi i sam tržni centar
– pre ponovnog otvaranja tržnog centra, snimili smo video koji pokazuje sve mere zaštite su preduzete kao bi se ljudi osećali sigurno i bezbedno prilikom kupovine i boravka u Ada Mall-u
– za potrebe otvaranja tržnog centra dizajnirali smo infografik koji je prikazaivao pravila ponašanja u tržnom centru
Sve ovi sadržaji naišli su na pozitivne reakcije ciljne grupe, te smo na taj način učvstili njihovo poverenje ka Ada Mallu tokom pandemije virusa korona.
Više o projektu možete pogledati ovde.