Projekat
Awareness kampanja za motorna ulja i antifrize
Klijent
Adeco
Brif
Adeco je proizvođač motornih ulja iz Novog Sada koji uspešno posluje već 30 godina. Samim tim ukazala se potreba promocije ovog brenda i na digitalu, kako bismo podigli svest o Adeco proizvodima i njihovom kvalitetu - koji dokazuju mnogobrojni sertifikati i potvrde od strane automobilske industrije, te mreža zadovoljnih kupaca duga više od tri decenije.
Rešenje
Pokrenuli smo awareness kampanju na Facebook oglasnoj platformi bazirajući se na predstavljanje Adeco portfolija motornih ulja i njihovih performansi, odnosno rashladnih tečnosti i antifriza – insistirajući i na edukativnom aspektu sadržaja kao vida dodatne vrednosti za potencijalne korisnike.
Google smart kampanja je takođe bila deo media plana, koji je zaista počeo kontinuirano da daje rezultate.
Uz dva glavna nosioca kampanje, deo kreative i budžeta za oglašavanje usmeravali smo i na druge kategorije Adeco proizvoda koji su bivali sezonski aktuelni – ulja za kosačice, menjačka ulja i sl.
Rezultat
Nakon prva četiri meseca awareness kampanje uočen je njen posledičan uticaj i na povećanje prodaje na samim prodajnim mestima širom zemlje, kroz ukupan rast prodaje od 15%. Gledano pojedničano po kampanjama, ta uvećanja su bila 20% za kategoriju antifriza, odnosno 7% za Adeco motorna ulja.