Projekat
IZRADA STRATEGIJE ONLINE KOMUNIKACIJE ZA „TOSTER BAR”
Klijent
TOSTER BAR NOVI SAD
Brif
TOSTER BAR je prvi i najveći lokalni street food brend u gradu. Sredinom 2020. godine, u jeku pandemije, omiljeni burgeri Novosađana našli su se na novoj adresi. Novootvoreni restoran bio je svojevrstan izazov, jer je pored nove lokacije Toster Bar prošao i kroz vizuelno rebrendiranje.
Naš zadatak bio je razvijanje strategije komunikacije koja će postaviti čvrste temelje, definisati pravce i predstaviti Toster novoj publici, na načine i taktike uz koje neće izgubiti svoju staru ekipu gurmana. Izazov je bio uskladiti sve ove nove elemente u jedinstvenu strategiju koja će istovremeno iskoristiti potencijal novog prostora, ne zanemarujući pritom staru lokaciju koja je i dalje ostala aktuelna.
Rešenje
Krenuli smo od detaljne analize i u saradnji sa klijentom postavili ciljeve, definisali ciljnu publiku i usaglasili strateški pristup. Toster je više od burgera – to je mesto gde se dobro jede i glasno šali, stecište različitih ljudi koji su gladni za gurmanlukom, domaćinskom atmosferom, kvalitetom, znanjem o burger kulturi.
Definisali smo ton i stil komunikacije, zajedno sa ključnim porukama koje želimo da prenesemo, a autentičan ton komunikacije po kom je Toster prepoznatljiv, prilagodili smo različitim ciljnim grupama.
Nakon toga, odabrali smo odgovarajuće kanale komunikacije i preporučili vrste sadržaja koji bi se na njima plasirali. U praksi, ovo je podrazumevalo ne samo predstavljanje nove lokacije i promociju burgera, već i predstavljanje druge alternativne ponude, kao i jasno komuniciranje ključnih poruka kojima prenosimo filozofiju brenda, ali i edukujemo ciljnu grupu o street food- kulturi.
Imajući u vidu postavljene ciljeve, kreiran je novi website, na kojem su iskomunicirane pojedinosti u vezi poslovanja, na novi način, usklađen sa strategijom kako u komunikacionom, tako i vizuelnom i tehničkom smislu.
Tokom ovog procesa smo sakupili sve vizuelne elemente koje je Toster do tada koristio, napravili selekciju i sublimirali ih u jedan pročišćeni i jasan vizuelni pravac, sa ciljem postizanja usaglašene vizuelne komunikacije na svim kanalima, bilo da je reč o offline ili online komunikaciji.
Rezultat
Kao rezultat primene nove strategije, korisnicima smo pružili potpuno usaglašeno iskustvo brenda, počevši od trenutka kada posete website ili prvi put uoče post na društvenim mrežama, preko posete Tosteru i menija koji ih dočeka na stolu. Zato, kada jednom čujete za Toster, sigurno ga nećete zaboraviti. 😉
Ukoliko vi imate bilo kakve nedoumice u vezi sa strateškim usmerenjem vašeg poslovanja ili niste sigurni koja vrsta strategije vam je potrebna, slobodno nas kontaktirajte i sigurni smo da ćemo zajedno doći do rešenja.